Har dere sett

VimseHåve

Forumet er livet
Sensommerbarna 2019
Maiskolbene 2023 :-)
alle di stilige stelleveskene som er komt?[:D] Ligner jo på vanlige vesker jo!![:D] Må ha meg en sånn[;)] Så dem på www.barnashus.no

Storksak Amanda Teardrop stelleveske
tenkte på denne da:P Vet ikke hvordan jeg legger inn bilder...

Denne koster bare 599 tror jeg:P Forskjellen er vel romsligheten?

ORIGINAL: Vugge

Men hva er egentlig forskjell på stelleveskene og vanlig veske??..
Har ikke skjønt det jeg[8|]  Syns de er så dyre i forhold til "vanlige vesker" [8|]

med stelleveske så får du med stellematte og den har ekstra rom til de tingene en må ha med på tur.

Jeg syns egentlig det holder med å ha en litt større veske jeg da:P hihi
Er det bare meg kanskje?[:)]

men jeg skal ærlig innrømme at jeg har kjøpt stelleveske også men den fulgte med vogna:P

jeg prøver å sjekke om en kan få tak i stelleunderlag som en kan kjøpe utenom -  og da kan en bare bruke vanlig stor veske til det en skal ha med.

ORIGINAL: sicret

jeg prøver å sjekke om en kan få tak i stelleunderlag som en kan kjøpe utenom -  og da kan en bare bruke vanlig stor veske til det en skal ha med.

Jeg fikk med sånn stelleunderlag fra apoteket når de hadde kampanje på det. Tror jeg måtte kjøpe 2 eller 3 babyprodukter, så fikk man den med gratis[:)]

Det er jo mange fine store vesker også da.. Selv liker jeg best friis sine[;)]

jeg har en stooor, fin veske fra friis som jeg har tenkt å bruke som stelleveske. Får fint plass til et lite håndkle, bleier, et par skift og noen smokker oppi der! Det eneste som er dumt er at jeg ikke får hengt den på styret, men da får jeg bare legge den under vogna i stedet.. følger også med en sånn simpel stelleveske med vogna (simo kombi), men den synes jeg er litt stusselig.

Back
Topp