Har dere sett Tamara sin ekstra utfordring?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Det ligger en utfordring til dere i topp 100 tråden

"Vi ønsker å holde aktiviteten på forumet høyt oppe i oktober!
Klarer vi sammen å dra med oss flere brukere og skrive flere innlegg?
Om vi halvveis i oktober har klart dette vil det komme en overraskelse."

Klarer dere 7000 innlegg daglig tilsammen?
Klarer dere å dra med flere brukere i skravletråder?

Det skal lønne seg å skravle ekstra mye en dag midt i oktober ;)

Noen som er med?

Skravletråder? Mange ekstra nye tråder som er mindre "skumle" for våre mange "leser, men kommenterer ikke så mye"-medlemmer? Hva kan vi gjøre for å bidra?

Tenkte eg sko prøva meg på skravletråden for oktober, men på onna ein time va det skrevet 300 innlegg, det hadde eg ikkje sjans te å følga me på :(

Kanskje me kan laga vår egen oktobertråd her på januar?

Vi kan finfint skravle i den vanlige skravletråden? At det lages egene mpendstråder på generell skyldesa t de blir så lange at det er ønskelig å lage nye av rent tekniske årsaker.

Du kan skenge deg med i felles 2016-skralvetråden hvor det er roligre tempo (vel, tidvis helt stille, faktisk... men det gjør vi noe med om vi er et par stykker der) eller vi får fart på vår egen.

Vi kan finfint skravle i den vanlige skravletråden? At det lages egene mpendstråder på generell skyldesa t de blir så lange at det er ønskelig å lage nye av rent tekniske årsaker.

Du kan skenge deg med i felles 2016-skralvetråden hvor det er roligre tempo (vel, tidvis helt stille, faktisk... men det gjør vi noe med om vi er et par stykker der) eller vi får fart på vår egen.

Hørres ut som ein plan :) Håpe me får festa skravletråden, det tror eg hadde hjulpet!

Back
Topp