Har dere sett på maken!?

LadyInDesguise

Forelsket i forumet
http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article708147.ece

Okei, jeg ringte mamma for å høre med henne... Klærne til gutten vår bare forsvinner fra bhg, og da spesielt dyre ullklær osv. Så sier hun at hun leste en artikkel på nettet i dag om akkurat dette... Det er jo bare fortvilende! : (

Men hva kan man gjøre med sånt, da??? Si ifra i bhg om at klærne hans blir borte vil vel ikke hjelpe, om noen STJELER dem!? : o

det er så frekt!!

Jeg har opplevd det samme mange ganger før jeg også!
Derfor sender jeg ikke med henne dyre ting i barnehagen mer. Kjøpte nike joggesko i sommer, til 600 kroner, og dagen etter var de borte. Samme var de nye ullklærne.

Nå sender jeg bare med henne arveklær i bhg. Gidder ikke å handle for andre altså!

Dere som har opplevd det, går ungene i store barnehagen? Ylva går i en liten og vi hilser og snakker med alle foreldrene der.. Ikke opplevd noen stjeling eller hørt at det har vært heller og hun har flere kostbare ting der. Bare ser for meg at det der må være noe som skjer i relativt store barnehager..

Vi opplever det samme som deg oppe her, liten barnehage og alle sier hei til hverandre og slår gjerne av noen ord. Ingenting som har blitt borte per dags dato.

Vi har mistet ett ull sett for noen uker siden, har spurt de hvor det har blitt av men de vet ikke.. har en gjenglemt kasse der men det ligger ikke der gitt.. 
Skjønner ikke åssen foreldre kan gjøre no sånn jeg.. man må være dårlig stilt da altså :( 

Back
Topp