Har dere sett på eller bestemt dere for vogn?

Vi kjøpte ny Bugaboo Buffalo for 1,5 år siden. Super fornøyd med den, så blir ikke aktuelt å bytte til noe annet ;)

Usikker.. Har en vogn, men i og med at minstejenta bare er 22-23 mnd når neste kommer så lurer jeg på søskenvogn? Noen med erfaringer? Komme med anbefalinger?

Vi har snakket litt om dette.. Men datteren vår er ikke så glad i å sitte i vogn, og innen neste år ser jeg ikke for meg at behovet for søskenvogn er så stort.
Men dersom det skulle bli aktuelt bytter vi nok fra Bugaboo Buffalo til Bugaboo Donkey. Denne kan jo brukes som både enkeltvogn og søskenvogn :)

Vi har snakket litt om dette.. Men datteren vår er ikke så glad i å sitte i vogn, og innen neste år ser jeg ikke for meg at behovet for søskenvogn er så stort.
Men dersom det skulle bli aktuelt bytter vi nok fra Bugaboo Buffalo til Bugaboo Donkey. Denne kan jo brukes som både enkeltvogn og søskenvogn :)
Ganske likt som her. Tuppa er ikke noe vognbarn.. Blir det aktuelt med søskenvogn kommer vi til å kjøpe omtrent den billigste vi kommer over på finn.no da den kommer til å bli særdeles lite brukt.. :)

Ganske likt som her. Tuppa er ikke noe vognbarn.. Blir det aktuelt med søskenvogn kommer vi til å kjøpe omtrent den billigste vi kommer over på finn.no da den kommer til å bli særdeles lite brukt.. :)

Blir sikkert kjøpt et ståbrett til vogna da. Og blir det krise kan mini i bæresele og eldste i vogn for en tur eller 2 ;)

Var en kjapp tur innom Barnas Hus i går da vi var i Bergen. Nå er eg splittet mellom Stokke Trailz (som er myyyye større en eg tenkte) og Bugaboo Buffalo.. Hjelpes! Skal kjøpe brukt tenkte eg, men begge 2 er fine!

Noen som har erfaring med begge to?

Såg og eg trur den nye Emmaljunga vogn, såg skikkelig tøft ut!

Back
Topp