Har dere sett noe så teit?

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Mye kan diskuteres, feks bøker som heter «Sangbok for jenter» og «Godnatt-historier for gutter», som jeg personlig synes er helt hull i hodet. De kan da høre de samme historiene og synge de samme sangene om de er aldri så mye gutt eller jente.

Så kjente jeg bare at når denne annonsen dukket opp, ble jeg ...:wideyed::wideyed::wideyed:

Seriøst? «Pekeboken for litt finere barn»

WTF?

Klarer ikke å la være med å bli litt provosert jeg. Burde sikkert bare la det være, men hva i F er «litt finere barn» da?

1E97C9AC-77BF-4C43-9955-6DA05A51DA0B.jpeg

Jeg stusset også når jeg så den første gangen. Men så klikket jeg meg inn på den, og vil ikke påstå at den er for babyer. :p
Hvem lærer babyen sin hvordan en champagneflaske ser ut, liksom. :p

Jeg stusset også når jeg så den første gangen. Men så klikket jeg meg inn på den, og vil ikke påstå at den er for babyer. :p
Hvem lærer babyen sin hvordan en champagneflaske ser ut, liksom. :p

Nå har ikke jeg klikket meg inn på den, det skal være sagt, men uansett. Henspiller de på barn eller mener de da ungdom/voksne? Et paradoks at den selges hos BabyShop ... Uansett kunne jo ikke tittelen blitt teitere enn dette. Synes jeg.

Den der synes jeg ikke kommer i samme kategori som tegnebok for gutter osv. Den er en gjennomført parodi på vanlige pekebøker og åpenbart laget for morroskyld. Men jeg styrer glatt unna bøker som liksom kun skal kunne leses av ett kjønn.

Den der synes jeg ikke kommer i samme kategori som tegnebok for gutter osv. Den er en gjennomført parodi på vanlige pekebøker og åpenbart laget for morroskyld. Men jeg styrer glatt unna bøker som liksom kun skal kunne leses av ett kjønn.

Jeg bladde ikke i den, men ser nå at den skal være morsom. Jeg synes fortsatt den er idiotisk og ikke veldig morsom, og kommer ikke til å kjøpe den, men det kjønnsbestemt er fortsatt verst ja. Kjøper ikke det heller. Niks.

FA8B5810-786E-4B4E-BFD9-BCD272091706.jpeg

Blir helt feil å kjønnsdele ting som allerede er unisex ja. Er det penger som er agendaen eller hva er det som skjer? Av og til føles det som om verden går i motsatt retning av hva all fornuft sier den burde gjøre.

Nå har ikke jeg klikket meg inn på den, det skal være sagt, men uansett. Henspiller de på barn eller mener de da ungdom/voksne? Et paradoks at den selges hos BabyShop ... Uansett kunne jo ikke tittelen blitt teitere enn dette. Synes jeg.
Jeg vil si humor for foreldrene. Den ene kollegaen min kunne denne passet for, hun er en slik som drikker Prosecco på en vanlig fredag og har på ekte Gannigensere på jobb i barnehage. Hun hadde dævva. :D

Jeg kan også drikke Prosecco på en vanlig fredag, faktisk også på en torsdag! :D Nå er jeg veldig glad i vin da, og er vokst opp med en far som var vinkjenner. Er nok over snittet interessert! :smug:

Jeg kan også drikke Prosecco på en vanlig fredag, faktisk også på en torsdag! :D Nå er jeg veldig glad i vin da, og er vokst opp med en far som var vinkjenner. Er nok over snittet interessert! :smug:
Haha! Det kunne jeg også gjort, hadde jeg bare likt prosecco. :D

Jeg er åpenbart på mitt mest hormonelle i dag, skal fortelle nyheten til barna osv osv. Koker!

Haha! Det kunne jeg også gjort, hadde jeg bare likt prosecco. :D

Hihi. Liiiike! At du kunne gjort det altså. Jeg liker ikke hvilken som helst da, må ikke være for søt. Det gjelder all vin forøvrig, foruten dessertvin/portvin, men det er jo kun en sjelden gang. Rødvin er aller best! :smiley-angelic003

Hihi. Liiiike! At du kunne gjort det altså. Jeg liker ikke hvilken som helst da, må ikke være for søt. Det gjelder all vin forøvrig, foruten dessertvin/portvin, men det er jo kun en sjelden gang. Rødvin er aller best! :smiley-angelic003
Jeg er sær og foretrekker søte, fruktige vin. Tørre, syrlige må vente til etter første flaska er borte.:D

Fruktig er godt. Nesten alt er godt altså, jeg klarer bare ikke «sukkerlake», som jeg kaller det. Sånne rosa bobler osv. Urk.

Det der må jo bare være for gøy? Hadde aldri kjøpt det selv til meg eller venner da, litt for teit :p

Det der må jo bare være for gøy? Hadde aldri kjøpt det selv til meg eller venner da, litt for teit :p

Ja, skal visst være funny fant jeg ut, uten at jeg synes det var innertier da. Heh.

Hahaha, ekstremt mye jeg lurer på om personen som skrev/lagde produktet var dønn stein/høy på et eller annet. Håper i hvertfall det :P

Ja, og satt oppi Holmenkollåsen et sted, i alle fall Oslo vest, og synes selv at h*n var dødsmorsom!

Back
Topp