Har dere sett noe nytt?

Er på med mobil nå. Skal sjekke nette senere :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Den var fiiin :)
 
Den gjorde seg :)

Dollface, vi får vinne neste også så blir det rosa stemme fra meg og ;)
 
Hehe... får håpe det blir en stund til... Er mettet på skriving :D

njææsj tror du det? Ja okey da, men hvis det blir tydeligere regler og ikke lov med sånne monologettordstråder så kanskje ;)
 
Jeg er med neste gang sålenge reglene blir oppdatert slik som vi har diskutert..
 
Så dere synes at vi burde ha en ny omgang?

Jeg er veldig usikker.Tror muligens vi kanskje må åpne øyene og se om vi kan finne på noe annet. Men hvis mange brukere sier de ønsker TGK igjen - selvsagt skal dere få :)
 
Så dere synes ta vi burde ha en ny omgang?

Jeg er veldig usikker.Tror muligens vi kanskje må åpne øyene og se om vi kan finne på noe annet. Men hvis mange brukere sier de ønsker TGK igjen - selvsagt skal dere få :)

Ikke enda for min del hvertfall... Er metta med så mye skriving og nå som sommern kommer vil det jo bli litt mindre nettbruk, hvertfall herfra.

Men om en stund kanskje
 
Så dere synes at vi burde ha en ny omgang?

Jeg er veldig usikker.Tror muligens vi kanskje må åpne øyene og se om vi kan finne på noe annet. Men hvis mange brukere sier de ønsker TGK igjen - selvsagt skal dere få :)

Ja, jeg er for en runde til, hvis det er mulig å få enda større klarhet i reglene vedrørende telletråder og monologtråder. Kanskje ikke akkurat nå, men utpå høsten.
 
Det må bli en stund til ja :)
Det er ikke lett å sette familien på hold... gubben blir så grinete :p
 
Jeg har lyst på en så jeg faktisk kan bli med ;) Men spørs om jeg får tid... Og da bør det være klare regler og ikke lov med etordsmonologtråder.
 
Back
Topp