har dere sett kranglinga?

Februar?

Forumet er livet
På april 2009 forumet?
Håper ikke det blir oss. vi må holde et godt miljø for oss her inne. Er dere ikke enige? Vi er vel her for å få støtte og råd for ting vi lurer på!

Det har vært en del troll inne på "før svangerskapet", men der er det jo folk som har vært medlemmer lenge som ikke er snille med hverandre.
Peace sier jeg å[:)]

Krangling?? Jeg henger der, og jeg har ikke lagt merke til noe.. [8D]

Mye krangling der nå ja. Så en moderator var inne også.
Jeg har ikke fått med meg hvorfor det krangles, men det blir sagt mye stygt til hverandre ihvertfall.
Ikke mye støtte å råd å få blant dem akkurat nå.

Uff, jeg liker ikke krangling :( så da holder jeg meg borte fra det forumet. Selv om jeg er litt nysgjerrig også da... ;)

Ahh.. Så feil.. Trodde dere mente april 2010.. [8D]

Den er borte nå. Det var faktisk to tråder selv om jeg ikke så dem begge ble den første nevnt i nr to.
Det handlet om å snakke stygt om hverandre og å si at den ene ikke er en god mor osv. Jeg vil heller ikke ha krangling her. det skaper bare uhygge og det irriterer meg voldsomt!

har ikkje fått det med meg, men veldig dumt når det skjer ja...håper ikkje det skjer her på mai forumet

Ikke noe vits med krangling her, alle har jo sine meninger, men man trenger ikke være stygge mot hverandre. Trur vi blir et mye snillere og koseligere forum[:D]

Uffda....men slik blir det selfølgelig IKKE her [:D]
Vi er jo så snille alle sammen, ikke sant? [:)]
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere etter hvert.

ORIGINAL: Lone_mor

jeg håper og vi får et koselig forum og er snille med hverandre. er greit å være uenig, men man trenger ikke gå til personangrep og lage uhygge. men mener selvsagt ikke at alle skal være nikkedukker og sånn da.

Enig! Vi må kunne være uenige og diskutere ting, uten å være ufine mot hverandre.

ORIGINAL: Frustrert Frue

Uffda....men slik blir det selfølgelig IKKE her [:D]
Vi er jo så snille alle sammen, ikke sant? [:)]
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere etter hvert.

Jeg også gleder meg til å bli bedre kjent med dere. Det skal bli spennende å følge dere gjennom de neste månedene. Og høre hvordan kroppen forandrer seg. Ting man lurer på og få råd hvis det er noe jeg lurer på!

Back
Topp