Har dere sett filmen -

junibebi89

Gift med forumet
The visit fra 2015? Så den i går, skrekkfilm. Utrolig bra! Så mye vendinger i den filmen! Hva synes du?:)

Ikke sett den nei! Burde kanskje sees da :)

Tør ikke se skrekkfilm, blir så redd :-P hehe

Må se om jeg får mannen med ;) Tørr ikke se alene! ;)

Nei ikke se den alene hehe:). Jeg tør og liker heller ikke å se skrekk filmer alene :). Men dere den er liksom ikke såååå fæl altså:). Ikke sånn splætt ekkel med blod overalt og sånt:).

Filmen er forresten fra 2015 :)

Nei den har jeg ikke sett. Er ikke så veldig glad i skrekkfilmer egentlig :)

Elsker skrekkfilmer!! Men blir aldri redd lenger, sjelden det lages gode skrekkfilmer for tiden. Savner den følelsen jeg fikk før, livredd lenge etter filmen var ferdig ;)

Skrekkfilmer er det verste jeg vet :o er så pingle, ser jeg en kan jeg glemme å sove den neste uken :p

Elsker skrekkfilmer!! Men blir aldri redd lenger, sjelden det lages gode skrekkfilmer for tiden. Savner den følelsen jeg fikk før, livredd lenge etter filmen var ferdig ;)

Oooh hva synes du om blair witch project da? Paranormal activity? :o :)

Lenge siden jeg har sett en skummel grøsser... Så om noen vet av noen skikkelig skumle, let me know ;)

Etter jeg fikk barn har jeg blitt så pinglete! Tørr ikke å se skrekk filmer lenger ;)

Et tips er å gå vekk fra amerikanske filmer, og beveg dere heller til Asia. De kryper lettere under hunden på deg :)

Hehe ja the visit er ganske grei :) sånn som sagt ikke mye ekle kroppsvæsker osv noe jeg ikke er så fan av på skrekkfilm.

Braindead er ganske ille på det:p. Kanskje noe for dere som er noen skikkelig tøffinger:). Hvis ikke dere har sett den allerede da:)

Et tips er å gå vekk fra amerikanske filmer, og beveg dere heller til Asia. De kryper lettere under hunden på deg :)
Ja, har sett litt asiatiske filmer, husker jeg så ringu for en halv mannsalder siden (før den ble snappet av av hollywood), creepy stuff.

Back
Topp