Har dere sett filmen

Krøsamaia

Gift med forumet
" Alle mine kjære " ??

Det handler om en jente som dør og hva som skjer etter døden.
En helt utrolig rørende film, jeg satt å grein igjennom heeele filmen, selvom jeg har lest boken!!
Å, hulk altså!
Anbefaler dere å se den, selvom dere kommer nok til å grine MASSE

Har sett den ja... hører alle synes den er så bra... men jeg klarte liksom ikke synes den var noe særlig jeg... Fælt å si det siden alle elsker den, men vi holdt på å skru av filmen [8|]

Men bra du likte den da, er visst bare jeg (og mannen) som er sær(e) [8D]

ORIGINAL: snusmumrik

Har sett den ja... hører alle synes den er så bra... men jeg klarte liksom ikke synes den var noe særlig jeg... Fælt å si det siden alle elsker den, men vi holdt på å skru av filmen [8|]

Men bra du likte den da, er visst bare jeg (og mannen) som er sær(e) [8D]

Inte bara ni som ær de [;)] Jag tyckte inte heller den var helt super, den hade vart mycke bættre om den varit mer verklig, var de verkliga bitarna i filmen som var bra tyckte jag.

Ja, man må greie å leve seg inn i den.. sånnsett er egentlig boken bedre.. jeg leste den først, men synes alt som har med døden er så trist jeg [&o]

ORIGINAL: Krøsamaia

Ja, man må greie å leve seg inn i den.. sånnsett er egentlig boken bedre.. jeg leste den først, men synes alt som har med døden er så trist jeg [&o]

Kanskje jeg burde gi filmen et nytt forsøk, alle elsker den jo så... Så den sikkert bare på et dårlig tidspunkt [8D]
Enig i at alt som har med døden er trist ja... gråter av alt mulig for tiden... værre enn da jeg var gravid.... [8D]

Back
Topp