Krøsamaia Gift med forumet 21 Aug 2010 #1 "Bienes hemmelige liv" / "The secret life of bees" Så vakker, og så grinefilm/bok!!!! Anbefales på det sterkeste!!![:)][:)][:)]
"Bienes hemmelige liv" / "The secret life of bees" Så vakker, og så grinefilm/bok!!!! Anbefales på det sterkeste!!![:)][:)][:)]
3barnsmor*30 Forumet er livet 21 Aug 2010 #5 ikke sett eller lest.. men kanskje jeg må skrive opp denne til en gang jeg har tid da... har flere bøker liggende nå.. men liker godt å lese!
ikke sett eller lest.. men kanskje jeg må skrive opp denne til en gang jeg har tid da... har flere bøker liggende nå.. men liker godt å lese!
Krøsamaia Gift med forumet 21 Aug 2010 #6 Det må dere gjøre damer, den er virkelig verdt det![:)] Filmen koster kun 79 på Kiwi også![;)]
overasket Forumet er livet VIP 21 Aug 2010 #8 Har lest boa og sett filmen, er absolutt å annbefale [:)]
maria19844 Forelsket i forumet 21 Aug 2010 #9 Har bare sett deler av filmen, så vet ikke helt hva jeg synes om den
Sunshine1983 Elsker forumet 22 Aug 2010 #10 ORIGINAL: gidi har lest boka og sett filmen. Kjempebra[:D]