har dere sett dere nedentil med speil?

JeanetteR

Gift med forumet
Ja, jeg lurer jo jeg, ingen spm er for intime har jeg funnet ut [:D]
Jeg har fulgt med i speil fra første stund etter fødsel, og ser jo at det forandres. Jeg ble klipt så jeg har fulgt med stinga osv også, men nå lurer jeg litt faktisk... Jeg var hos jm min før helga som sa at bekkenbunnen så kjempefin ut, jeg greier å holde meg når jeg er nødt på do, jeg greier å stoppe strålen og jeg kniper 30 knip hver dag pluss mange øvelser, så det er ikke noe galt med tanke på livmornedfall osv. MEN....

Jeg har litt nedpress, føler liksom at jeg av og til sitter på noe. Jm sa at det var helt normalt å kjenne at det presser enda, for at livmora fortsatt ikke har trukket seg nok sammen til at det ikke presses på urinblæra. Derfor føles det også litt ømt foran ved urinrøret/klitoris liksom. Men nå føles det nesten som at jeg har noe oppi som er i veien. Jeg har gått veldig mye de siste dagene, kanskje det gjør at det blir mer følsomt og ømt..

Men altså, hvordan skal man egentlig se ut i underetasjen da? [8D] Jeg husker da søren ikke hvordan ting var på stell der tidligere[:D] Hos meg er det liksom ikke det samme hullet som jeg synes å huske var der før (altså, en plass var vel sambo på visitt for at Mathea skulle bli til) Men hvor er det hullet blitt av da? Nå er det liksom bare de ytre kjønnsleppene og en klump innafor der liksom, også ser jeg urinrøret tydelig. Det er sikkert skjedeveggen som er synlig enda, er det ikke?

Nå håper jeg det finnes noen som er like nyskjerrig som meg som har et svar da [8D][:D]

jeg har nok tittet litt ja og jeg synes egentlig alt ser ut som før. [:)]
Jeg er ikke særlig flink til å knipe. Jeg er vel helt ærligt elendig på det området. [&:]
Men jeg kan holde igjen og stoppe strålen uten problemer + at jeg ikke har lekasje problemer.
Men jeg er veldig øm rundt klitoriss... Kan dette fikses vist jeg kniper mer? Eller må jeg bare ha tolmodighet med det?

ORIGINAL: Liquid84

Jeg er ikke særlig flink til å knipe. Jeg er vel helt ærligt elendig på det området. [&:]
Men jeg kan holde igjen og stoppe strålen uten problemer + at jeg ikke har lekasje problemer.
Men jeg er veldig øm rundt klitoriss... Kan dette fikses vist jeg kniper mer? Eller må jeg bare ha tolmodighet med det?

Jeg forsto det sånn at det var livmora som enda var forstørret og trykte på urinrøret som var årsaken til det. og at å ligge på magen var beste medisin for å få fortgang, men at man måtte ha tolmodighet, ja [:)]

ORIGINAL: JeanetteR

Jeg forsto det sånn at det var livmora som enda var forstørret og trykte på urinblæra som var årsaken til det. og at å ligge på magen var beste medisin for å få fortgang, men at man måtte ha tolmodighet, ja [:)]

Jeg ligger på magen hver natt. [:)] Men jeg har ikke lenger trang til å tisse, rart vist livmoren trykker på den, skulle tro jeg måtte tisse hele tiden da... Jeg går på toalettet når jeg vet jeg bør, ikke fordi jeg føler jeg må... [8|]

Sorry at jeg ikke har noe svar på innlegge ditt og bare flere spørsmål. Hehe. [8D]

ORIGINAL: JeanetteR

Jeg forsto det sånn at det var livmora som enda var forstørret og trykte på urinrøret som var årsaken til det. og at å ligge på magen var beste medisin for å få fortgang, men at man måtte ha tolmodighet, ja [:)]

Jeg ligger på magen hver natt. [:)] Men jeg har ikke lenger trang til å tisse, rart vist livmoren trykker på den, skulle tro jeg måtte tisse hele tiden da... Jeg går på toalettet når jeg vet jeg bør, ikke fordi jeg føler jeg må... [8|]

Sorry at jeg ikke har noe svar på innlegge ditt og bare flere spørsmål. Hehe. [8D]

Ja, fy deg [:D][8D] Jeg er ikke så flink til å ligge på magen, er jo et helt meieri i veien, så det er litt nedprioritert [:D] Trengte visst ikke løpe på do selv om den trykker på, for det ligger visst bare sånt til at man ble øm, ikke tissatrengt [;)] ikke vet jeg...og ikke du [8D][:D]

Jeg så for første gang hvordan jeg ser ut nedentil i dag. Og det er snart 4 uker siden jeg fødte. Fikk helt sjokk, for det er nå ikke slik det skal være... Ler.... Så nesten ut som det var noe "som var på tur ut" og jeg kjenner ofte at det føles som jeg har nedpress. Akkurat som en klump rett innenfor skjedeåpningen og så og urinrøret godt. [&:] Og når jeg kjenner etter med fingrene når jeg sitter på do eller står, ja da kjenner jeg "at det er noe der"... Om dere skjønner... Ler....

Prøver å ta knipeøvelser, men skal ærlig innrømme at jeg er heeeeeeeeeelt elendig på å huske på de.... MEn ser jo nå at her må det skjerpings på gang ja. [8|]

lagde en tråd om dette for en stund sia [:D] for jeg også synes det ser annerledes ut, akkurat sånn du beskriver med en klump innafor liksom, hmm. prøvde å ha sex og det går jo ann så kan ikke være så rart oppi der da hehe, men var sykt ømt huff måtte stoppe. jeg tror alt har falt litt ned og trekker seg opp igjen etter hvert. men er jo heller ikke normalt at det er et hull man ser rett inn i liksom, så er ikke så bekymra lenger[:)] knip knip knip

googlet litt og nå fant jeg noe her ja [:)] Så er ikke bekymret lengre nå nei, helt normalt, selv om ikke alle merker det sånn [:)][:)] igjen...vi er jo forskjellige[;)]
Jeg har nok glemt av å knepet når jeg løfter noe med litt tyngde, vogna osv... det har jeg gjort mye de siste dagene, så kan være derfor jeg kjenner noe nå sånn plutselig[:D]

se her : http://www.bekkenbunnen.no/etter_fodsel.htm
mange fine tips [:)]

Back
Topp