Har dere senket sengebunnen?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lurer på om det kanskje er på tide å senke sengebunnen? Tenker at hun praktisk sett nå kan være i stand til å dra seg over kanten. Ingen tegn til at hun prøver på det, men den notoriske utviklingen går jo så fort at jeg tenker at det kan plutselig kanskje kan skje. Tror jammen jeg skal senke den i dag, om ikke annet for min egen sjelefred:) Mange som har gjort det?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har ikke senket bunnen her, blir nok en god stund til :) sprinkelsenga her er det bare 2 hakk på... og den øverste er ikke like langt opp som mange andre :D Har og høy å tjukk sengebeskytter :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det har jeg faktisk ikke tenkt på enda,men du har gjerne et poeng.
Er jo ingen tegn til noe her heller,men uansett kanskje...
Skal jaggu spørre mannen om det når han kommer hjem fra jobben,han har alltid en formening:P

Har ikke senket bunnen her, blir nok en god stund til :) sprinkelsenga her er det bare 2 hakk på... og den øverste er ikke like langt opp som mange andre :D Har og høy å tjukk sengebeskytter :D

Ja, er bare to hakk her også, så er egentlig litt kjedelig å senke den, men synes hun begynner å bli så innmari mobil... Vil liksom opp på alle fire og styrer rundt her. Hun er forsåvidt aldri oppe av sengen på natten lenger, så det blir kanskje ikke så ille å senke den likevel. Vi får se.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Er nok ikke dumt å være for tidlig ute med å senke den.. men vi har ikke gjort det.. med de 2 andre så har jeg gjort det når de begynner så vidt å sette seg opp selv eller om de klarer å reise seg på knærne ved å holde fast i noe :)

Er nok ikke dumt å være for tidlig ute med å senke den.. men vi har ikke gjort det.. med de 2 andre så har jeg gjort det når de begynner så vidt å sette seg opp selv eller om de klarer å reise seg på knærne ved å holde fast i noe :)
Blir nok å vente med det til hun klarer det her og :P eller byner å klare det ;)

Blir nok å vente med det til hun klarer det her og :P eller byner å klare det ;)

Ja sånn rett før de klarer det :D

Jeg har tenkt på det i det siste, og i dag før leggetid fikk hun sitte litt i sengen mens jeg tok for gardinen, plutselig ser jeg henne dra seg etter kanten så hun endte i knestå litt på skjeive. Fikk hjertet litt i halsen et lite sekund, men hun er ikke så sterk enda. Så jeg skal nok senke i løpet av uken eller neste :-)

Ja, akkurat gjort det:) Så jo ut som han var på vei ut, så synes det var tryggest:)

Back
Topp