Har dere sagt det til noen?

*snart2småtroll*

Andre møte med forumet
I så fall, hvem? :)
Jeg har faktisk sagt det til ei venninne allerede... Sa til samboeren min at det holdt ikke å bare snakke med han om det! MÅ snakke med ei venninne også ;)

Jeg har ikke sagt det til noen, men noen har sagt det til meg.. Fikk sms av mamma for en uke siden: "jeg har på følelsen at du er gravid, dokka mi" Jeg var jo sikker på at jeg ikke var detr, fordi denne perioden ikke var fyllt med prøving, men nå dukket jo ikke mens opp på avtalt tidspunkt da, så kanskje hun har rett? Mødre har vel alltid rett!? :-) hihi

SleepingBeauty skrev:
Jeg har ikke sagt det til noen, men noen har sagt det til meg.. Fikk sms av mamma for en uke siden: "jeg har på følelsen at du er gravid, dokka mi" Jeg var jo sikker på at jeg ikke var detr, fordi denne perioden ikke var fyllt med prøving, men nå dukket jo ikke mens opp på avtalt tidspunkt da, så kanskje hun har rett? Mødre har vel alltid rett!? :-) hihi

Hehe, så herlig!!! Fantastisk!!! Mødre har alltid rett!!!

Jeg er en skravlete person så i forrige sv.skap sa jeg det vel til de aller fleste med én gang. Denne gangen er jeg litt mer forsiktig av en el. annen grunn... Men vi har fortalt det til det beste venneparet vårt og så har jeg sagt det til to damer jeg jobber sammen med. Gleder meg ufattelig mye til å fortelle det til familien!!!!!!!! Har kjøpt t-skjorte til Daniel som det står "Jeg skal bli storebror" på! Det blir stas å vise fram!

Jeg fant ut i dag at jeg er gravid og er nok litt i tåkeheimen fortsatt så har ikke sagt det til noen ennå. Bortsett fra min samboer da i dag tidlig, som forøvrig lå og sov da jeg fortalte at han skulle bli pappa.... hihi.. Morsomt ble det i allefall!!

MittAndre <3 skrev:
Jeg er en skravlete person så i forrige sv.skap sa jeg det vel til de aller fleste med én gang. Denne gangen er jeg litt mer forsiktig av en el. annen grunn... Men vi har fortalt det til det beste venneparet vårt og så har jeg sagt det til to damer jeg jobber sammen med. Gleder meg ufattelig mye til å fortelle det til familien!!!!!!!! Har kjøpt t-skjorte til Daniel som det står "Jeg skal bli storebror" på! Det blir stas å vise fram!

Jeg tenkte også å bruke t-skjorte varianten når jeg evt skal fortelle... :-D Koselig d.. :-D

Jeg har sagt det til sjefen (vi jobber veldig tett sammen), en av mine beste venninner som visste at vi prøvde, og til søstra mi som plutselig også var gravid (termin i februar). Ellers er det temmelig hemmelig så lenge som mulig.

Hvor får dere kjøpte sånne storebror-tskjorter da? På nett?

har fortalt det til bestevenninnen min

*Wilma* skrev:

Jeg har sagt det til sjefen (vi jobber veldig tett sammen), en av mine beste venninner som visste at vi prøvde, og til søstra mi som plutselig også var gravid (termin i februar). Ellers er det temmelig hemmelig så lenge som mulig.

Jeg bestilte herfra og fikk iløpet av ett par dager. Veldig fornøyd :) http://www.kuletshirts.no/

jeg har sakt det til min mor,søster og mine 2 beste venner :)

Har fortalt det til familien, og nærmeste venner. Orker ikke holde på med den "lygingen". Men stoler på at de vi har fortalt det til holder det for seg selv en liten stund til. Er ikke klar for at hele byen skal vite det helt enda.

MittAndre <3 skrev:

*Wilma* skrev:

Jeg bestilte herfra og fikk iløpet av ett par dager. Veldig fornøyd :) http://www.kuletshirts.no/

http://www.lillemille.dk har også... u kan også velge en helt egen tekst..

Foreldre, svigerforeldre og lillebror. Det var egentlig ikke meningen at han skulle få vite det, men han dukket plutselig opp på døren min med rosévin (søte bror), så da fortalte jeg sannheten. Vi har bedt alle om å holde tett noen uker til, så håper de respekterer det:)

http://www.lillemille.dk har også... u kan også velge en helt egen tekst..

Supert! Her lukter det både t-shirts til storebror og pappa, og julegaver til resten av familien. Likte veldig godt "Jeg er ikke feit - jeg er gravid" skjorta til meg selv, men irriterer meg over at fasongen ikke er tilpassa
gravide :(  Må sikkert opp i xl...

Men, man kan ikke få alt her i verden!!!

Jadda... vi har sagt det til mange allerede. På grunn av sjokket over å være gravide igjen, valgte vi å bare bli ferdig med det til de nærmeste i allefall.

Foreldrene våre vet det, min bror + hans samboer, sjefen og veilederen min på jobb og to vennepar av oss.

Om alt er bra på UL den 19, er det offentlig =) Orker ikke ikke si noe lenger da =)

Her vet de fleste det da jeg kan leses som en åpen bok.. :) + at jeg allerede har begynt å få mage og mange symptomer.. 

De aller nærmeste venninnen mine veit det (symøte gjengen - de har fulgt prøvingen min)
Skal si det til mamma etter UL på fredag. Mister jeg ville jeg at hun skulle støtte meg, så synes det er greit at hun veit det. Ellers skal jeg prøve å holde meg til uke 12.
(Bare 6 uker igjen i dag :-)

Foreldrene mine, min søster og en venninne som også er prøver. Sist sa vi det til "alle" og da mistet vi, så vi sier ikke til så mange denne gangen. 

har ikke sagt det til noen, og skal vente en del uker enda. Vi kommer nok til å fortelle det til barna våre først, og så foreldre og søsken. 

fortalte det tidlig forrige gang, men da var graviditeten planlagt, og jeg var en del dårlig, så følte vi måtte si det, så ikke barna våre skulle bli engstelige

Back
Topp