Har tenkt at jeg har gooooood tid jeg, men var inne på NAV nå og ser det står noe om å søke 3 mnd før. Det er jo typ nå det..... 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg er ikke så langt og vet jeg ikke søkte så tidlig sist... Men så leste jeg et eller annet om at det skulle inn tre måneder på forhånd.... Må ha lest litt fort og misforstått noe......Vi får jo ikke svangerskapsbekreftelse før uke 26? Eller du er kanskje så langt du.
Trodde det var seks uker før permisjon heg, altså ni uker før termin? Kanskje forskjellig praksis rundt om![]()
Aha, da er det sikkert der jeg har mislest meg....kan ikke søke før uke 26 på nav.. men ardeidsgiver må vite 3mndr før..![]()
det kan godt hendeAha, da er det sikkert der jeg har mislest meg....Takk for oppklaringen!
når jeg er i uke 31 er det uke 28 i sommer.. midt i ferien.. så jeg skal søke før nav tar ferie, men skal ned dit personlig så får nok svar6 uker før permisjonen starter, men altså uke 31
når jeg er i uke 31 er det uke 28 i sommer.. midt i ferien.. så jeg skal søke før nav tar ferie, men skal ned dit personlig så får nok svar![]()
** I.fl. Troika. Og eg har ikkje sett meg noko godt inn i det. Skal heldigvis ha en samtale med NAV ang. Søknader osv. Så da får ein den hjelpa ein trengSå da vil min antagelig ikkje være godkjent. Får hyve meg rundt ved neste time da
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Nye regler for hver gangSnakka med de om dette mtp ferie. De mente ting gikk som normalt i ferien også mente hun... Men kan jo hørre med dejeg går ned og leverer søknaden personlig så de får sett igjennom så det ikke er noe feil eller mangler så jeg slipper å få den tilbake. Gjorde dette sist gang også
Når det gjelder terminbekreftelsen så må denne være datert ETTER 26 fullgåtte uker, hvis ikke blir den ikke godkjent. Har satt meg svært godt inn i reglene![]()