Har dere søkt om foreldrepenger?

Fikk dere brev i posten når søknaden var ferdig behandlet ? :)
 
Takk for svar:)
Hvor lang tid tok det hos deg?Da satser jeg på at det snart kommer her også:)
Jeg synes også mitt kom raskt i forhold til behandlingstid som sto på nettsidene. Det sto 8 uker, men tok maks tre-fire.
 
Ja, jeg fikk brev i posten etter 6 dager. Trodde det skulle ta flere uker...
Da gikk det veldig raskt hos deg:)
Jeg synes også mitt kom raskt i forhold til behandlingstid som sto på nettsidene. Det sto 8 uker, men tok maks tre-fire.
Jeg var sen med å søke, har ventet i litt over en måned nå. Får vel snart svar her også:)
 
Her sto det også behandlingstid på 6 uker, men det tok ikke mer enn 1 før jeg hadde fått svar i posten.
 
Samme her, så hadde ventet at det skulle ta lang til, men brevet dukket opp etter en drøy uke. De hadde klart å sende pengene til en steingammel konto jeg hadde glemt jeg hadde, så ble litt stresset en stund når jeg ikke kjente igjen kontonummeret, men det er vel i grunn ingen annens feil enn min egen at jeg ikke dobbeltsjekket det da jeg sendte søknaden. :p
 
Her søkte jeg ca uke 27. Er 12 ukers behandlingstid og enda ingen svar i posten. Er i uke 38 nå. :(
 
Da fikk jeg også svar:)
Hvordan fungerer det om jeg skal ta noe ulønnet permisjon etter min permisjon er over.
Får far fortsatt sine uker og må jeg sende inn noe om dette?
 
Da fikk jeg også svar:)
Hvordan fungerer det om jeg skal ta noe ulønnet permisjon etter min permisjon er over.
Får far fortsatt sine uker og må jeg sende inn noe om dette?
Da må vel far sende søknad om utsettelse.
Tror det kan gjøres sammen med selve søknaden om permisjon, men først etter at babyen er født :)
 
Da må vel far sende søknad om utsettelse.
Tror det kan gjøres sammen med selve søknaden om permisjon, men først etter at babyen er født :)
Takk for svar:)
Tror vi må prøve på det etter hvert :)
 
Takk for svar:)
Tror vi må prøve på det etter hvert :)
Far må utsette ja, og dette må
Gjøres i god tid før du er ferdig med din del av permisjonen (altså den lønnede) hvis ikke så mister far sin del av permisjonen!
Vi skal gjøre det samme selv
 
Far må utsette ja, og dette må
Gjøres i god tid før du er ferdig med din del av permisjonen (altså den lønnede) hvis ikke så mister far sin del av permisjonen!
Vi skal gjøre det samme selv
Da skal vi gjøre det i god tid :)
Vil jo helst få til mest mulig permisjon og i forhold til amming er det jo greit at jeg tar alt jeg skal ha først :)
 
Da skal vi gjøre det i god tid :)
Vil jo helst få til mest mulig permisjon og i forhold til amming er det jo greit at jeg tar alt jeg skal ha først :)
Skal du ha mye ulønnet eller?
 
Far må utsette ja, og dette må
Gjøres i god tid før du er ferdig med din del av permisjonen (altså den lønnede) hvis ikke så mister far sin del av permisjonen!
Vi skal gjøre det samme selv
Jeg har fått beskjed om at det er innen to uker før permisjonsslutt de vil ha utsettelsen og helst ikke for tidlig.. Rart det er så store forskjeller og ikke rart det er mye kluss med systemet!!
 
Jeg har fått beskjed om at det er innen to uker før permisjonsslutt de vil ha utsettelsen og helst ikke for tidlig.. Rart det er så store forskjeller og ikke rart det er mye kluss med systemet!!
Skal ikke være lett bestandig med alle disse søknadene. Husker det ble noe styr sist gang også :/
 
Back
Topp