Har dere rieapp på telefonen deres?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Eller en annen app MED rieteller..?

Og har dere brukt den?

Jeg bruker min på preglife appen, synes den var grei. Bruker den for å følge med om jeg får mange kynnere eller kynnere med hardt nedpress eller murringer.

Har samme som deg. Lasta ned en rieapp, men den var helt lik som på på Preglife, så sletta den.

Jeg trooooor jeg har slettet den.... Ungen er halvannet år så rier har jeg ikke hatt på en stund...

Edit: så havnet man på feil forum ja...

Har de som følger appene jeg har bare

Har ikke det altså... Det har liksom ikke vært noe tvil når det har startet så kjenner ikke på behovet, foreløpig i hvertfall :)

Akkurat den appen skal pappan få laste ned og sette seg inn i. Synes jeg holder kontroll på mer enn nok :) Synes det høres hærlig ut i mitt hode iallefall å slippe å trykke og styre med tlf i riene :)

Jeg trooooor jeg har slettet den.... Ungen er halvannet år så rier har jeg ikke hatt på en stund...

Edit: så havnet man på feil forum ja...
Hehe, neppe noe krise [emoji28] Bare koselig med svar i trådene sine [emoji23]

Har ikke det altså... Det har liksom ikke vært noe tvil når det har startet så kjenner ikke på behovet, foreløpig i hvertfall :)

Akkurat den appen skal pappan få laste ned og sette seg inn i. Synes jeg holder kontroll på mer enn nok :) Synes det høres hærlig ut i mitt hode iallefall å slippe å trykke og styre med tlf i riene :)
Her brukes det jo i starten da..

Jeg hadde f.eks flere kynnere med ganske greie murringer her i stad, så brukte da appen for å se hvor ofte og hvor lenge (for å se evt regelmessighet) osv, i tilfelle.. Men er jo ikke i det stadiet så vondt at jeg ikke klarer trykke på telefonen.. [emoji14]
(.. Gav seg forresten igjen etter noen stykker, så var nok bare et par ubehagelige kynnere)

Men, pga prematur og kjapp fødsel sist, har jeg også blitt bedt om å være veldig obs, sånn at jeg kommer fort inn om noe starter. (men jeg ringer jo ikke før jeg faktisk tror noe starter - og derfor følger jeg med, med teller :p).

Jeg hadde f.eks flere kynnere med ganske greie murringer her i stad, så brukte da appen for å se hvor ofte og hvor lenge (for å se evt regelmessighet) osv, i tilfelle.. Men er jo ikke i det stadiet så vondt at jeg ikke klarer trykke på telefonen.. [emoji14]
(.. Gav seg forresten igjen etter noen stykker, så var nok bare et par ubehagelige kynnere)

Men, pga prematur og kjapp fødsel sist, har jeg også blitt bedt om å være veldig obs, sånn at jeg kommer fort inn om noe starter. (men jeg ringer jo ikke før jeg faktisk tror noe starter - og derfor følger jeg med, med teller :p).

Jeg kan jo, siden jeg likegodt er her, svare på bruken da. Jeg brukte den før jeg ringte jordmor, for å ha en oversikt over hvor lange og hyppige så jeg kunne fortelle henne det.

Senere i forløpet overlot jeg kontrollen på det til jordmor, det var altså bare for å rett og slett holde oversikt sånn den første timen

Jeg syns det var supert sist, så hvis jeg ikke har den appen lenger skal jeg laste ned ny når jeg blir usikker på om jeg har rier eller lurer på om de er regelmessige :)

Nei har ikke lastet ned en app som er kun for rier og visste ikke at det var på feks Preglife sin heller, men da lærte jeg noe nytt [emoji28]

Kan ikke huske om jeg brukte en sist gang heller?! [emoji848]

Har lastet ned en men ikke tatt i bruk. Her er det så mye kynnere omtrent daglig så da ville jeg nesten bare blitt sittende å registrere. Gleder meg til jeg kjenner rier jeg[emoji4]

Joda, vet det er i begynnelsen, når jeg enda er hjemme. Men likevell vil jeg han skal ta den biten :) Jeg håper å bli hjemme så lenge så overhodet mulig, så det blir nok en del telling om d går etter planen :P

Joda, vet det er i begynnelsen, når jeg enda er hjemme. Men likevell vil jeg han skal ta den biten :) Jeg håper å bli hjemme så lenge så overhodet mulig, så det blir nok en del telling om d går etter planen :P
Jeg får ikke lov å være hjemme om jeg tror fødselen starter [emoji14]

Jeg får ikke lov å være hjemme om jeg tror fødselen starter [emoji14]
Nei, da er det litt anderledes vet du :) Jeg er spent på hvor tålmodige vi blir når det hele setter i gang da vi er førstegangs. Jeg ser for meg å dusje først og få tette gode rier før vi reiser inn. Skal se det ender med full panikk og stormende ut døra :hilarious:

Back
Topp