Har dere reid opp i vogna?

Ja, jeg gjorde det i går :-)
Har hatt på laken, lagt nedi et putevar og tatt på den tykkeste dyna. Blir nok å bruke voxipose, men trekket ligger til vask.

Men nå er jeg faktisk ferdig med alt, så nå kan junior bare komme [:D]

Har ikke redd opp i senga engang jeg... [8|]

Det har ikke jeg heller gjort...[:D] Blir liksom siste finnish det. Men vogna kan man jo bare ha på det trekket så slipper man både katt og støv. Ikke at det støver så ille her på 4 dager, hehe.. [:D][:-]

nei vogna har jeg faktisk ikke fått fikset enda:S odd andre bruker sportsdelen enda men mannen skal fikse siste rest før vi kommer hjem:) men jeg kommer ikke til å trille og slik med en gang jeg komme hjem:) rekner meg jeg kommer til å legge meg på sofaen og kose kose med odd andre <3 

hehe vogna reide jeg opp..eh den dagen vi kjøpte den[:D]
men senga er faktisk oppe på kvisten enda den :P..kanskje man skulle ta den ned å vaske å gjøre den kler eller[8|][8D]
(klar for å trille men ikke våkenetter med baby sa du?!![:D] hehe)

Dumt spm kanskje[8|]: Er det vanlig å ha laken i vogna? Skal dere ha tisselaken under også?

Har bynt med både vogn og vugge jeg[:)] Har vel mest med at jeg ikke helt vet hva som skjer på tirsdag når jeg skal legges inn. Har vaska klær og sengtøy i helga. Lagt i tisselaken i vugga[:)] Har ikke lagt på sengtøy enda, men d blir vel i morgen. Har styra og vaska vogna og de trekka til den. Så nå venter jeg bare på det skal tørke så jeg får legge på tisselakenet i vogna også[:)]

Uff hvor jeg gleder meg til lille prinsessa kommer nå[:D] Så er d jo ikke så fryktlig lenge igjen.
Er jo 37 uker i morgen[:D]

Vogna venter eg med... Den står klar å gangen, under trappa... Men vognposen er levert til rens, og klar neste uke...

Vognposen vi skal bruke til små'en - er over 50 år gammel.. Mørkeblå fløyel utenpå, og saueskinn inni... Gleder meg å bruke den... Veldig spesielt - når 6 brødre, og 14 barnebarn har brukt samme pose...

Vår baby, er nok den siste i rekken av barnebarn, som skal bruke denne vognposen - vi gir den videre til de som får
det første olderbarnet.....

Og etter rens ser jo posen nesten ny ut... utrolig....

Senga er reid opp.... Nyvaska sengtøy - nøytrale off-white farger, siden vi ikke vet kjønnet på barnet ennå '[:D]

3 uker og 2 dager igjen.... Kan godt komme nå kjenner eg..... litt lei av hovne hender, føtter, bekkenløsning og
veldig aktiv krabat i magen...

ORIGINAL: Lindus82

Ikke er jeg ferdig å vaske klærene eller lammeskinnet heller.
Storesøster bruker fortsatt sprinkelsengen.

Ja her ordnet vi vogna i går [:D]
Laken, helseteppe, god dundyne med fint trekk, putevar,vognrangle (litt pynt må man jo ha, hehe), smokk og bamse hihi [;)] Såå koselig å titte oppi der å trille vogna fram og tilbake.. hehe.. Må innrømme at jeg gjør det noen ganger om dagen nå[:)] så nå er det bare å vente på at nurket skal melde sin adkomst;)

Jeg har heller ikke ordna seng, men alt er vaska og klart. Skal vaske litt på soverommet vårt og sette inn sprinkelsenga der i løpet av uka Vaska alle deler til vogna, og ordna den klar forrige helg. Tisselaken, laken, putetrekk og dundyne med trekk. Bytter ut dyna med Voksiposen når vi skal ut [:)]

nope. har ikkje gjort noe klart jeg enda:) har ikke kjøpt bagen til vogna enda en gang[8|]

Vogna er ikke klar, senga er ikke klar og mannen leter huset rundt etter alle babydelene til bilstolen slik at vi får vasket og montert den etter å ha stått ubrukt i 2 år...

Jeg er innlagt på sykehuset og i morgen får jeg vite om gallesyrene er lave nok til at jeg får reise hjem, fortsette å være på sykehuset eller om mini må ut nå... Stresser mest med bilstolen, for uten de delene får vi jo ikke mini hjem[&:] Dyne og sengtøy får man vasket tidsnok etter hjemkomst, tar ikke så lang tid med vaskemaskin og tørketrommel.

ORIGINAL: Lindus82

Ikke jeg heller [8|]
Fikk ikke stellematta i hus før i går...meeen har litt lengre tid på meg jeg da [;)]

Har ikke madrassen i bagen engang.. Har veldig lyst, da. [;)] Problemet er at alt ligger nedpakket og jeg må ha hjelp av mannen til å få det frem. Og han har ikke hastverk eller redebyggingstendenser.. [8D][8D]

Er vell ikke så mye å re opp [8D] må legge på et laken. Voksiposen ligger klar oppi.

Vogna står klar i gangen med voksiposen i og rangla på.  Hihi, kjøpte en skikkelig søt en med mange bamser som lager lyd [:)] Senga er ikke redd opp, men står klar og alt av sengetøy er vasket og strøket. Legger på sengetøy når vi kommer hjem så det ikke kommer noe støv på det [:)] Men bruker dere tisselaken i både vogn og seng ? Er det nødvendig med tisselaken i vogn når man bruker voksipose ?

Kun laken og ullpose foreløpig, har dyne og pute oppi når d blir varmere i været!!

ORIGINAL: Skogsfrua

Dumt spm kanskje[8|]: Er det vanlig å ha laken i vogna? Skal dere ha tisselaken under også?

Ja laken beskytter jo madrassen, og det gjør jo forsåvidt tisselaken også. Ville hatt laken på madrassen ihvertfall..[:)] Tisselaken kan du jo se an, på om babyen gulper veldig mye osv, da kan det jo være kjekt med tisselaken. 

Back
Topp