Har dere regler for trampolinen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
De fleste ulykkene på trampoline skjer når barn lander feil eller kolliderer med hverandre. Her er fem ting dere bør snakke med barna om når dere lager kjøreregler.

Les mer her

Vi har flere regler på vår trampoline. Hovedregelen er to og to i samme alder, tar de det litt mer med ro så kan jeg strekke antallet til tre.
Ingen små får hoppe med store barn.
Ingen voldsom lek som dytting og slåssing. Og det skal være en voksen som følger med :)
Dette fungerer for oss :D

Har ikke hatt behov for noen regler foreløpig, men blir kanskje mer nå som største gutten blir større :-)

Ingen spesielle regler, dem som hopper sammen her er som regel på samme nivå! Blir det for mange, eller leken utvikler seg litt voldsomt går jeg ut å stopper dem,da må event noen gå av!

Jepp.. Vi har valgt å ikke ha trampoline :p

Nei vi har ikke så mange regler,kun at han ikke får hoppe når det hr regnet og at de ikke skal være mer enn 4, han får ikke hoppe hos andre om de ikke har sikkerhetsnett.

Vi har ikke lenger trampoline, men noen av foreldrene i klassen spør om vi syntes det er greit at de hopper på trampoline. Det syntes jeg er veldig greit.

Og ikke hoppe med sko!

Back
Topp