Uke 37 er for min del nå igang, og det som egentlig står igjen av redebyggingen til lille kommer er senga. Vi har kjøpt ny seng ettersom den vi skulle bruke luktet surt av kjeller. Den nye senga er montert, og den nye madrassen er luftet og lagt nedi. Jeg har vasket sengekanten, og knytt den fast oppi senga, men ikke bestemt meg for om det er noe jeg vil bruke (ble plutselig i tvil, når jeg innså at ved å ha sengekant så får jeg jo ikke sett lille om natten om jeg våkner) ..
Ellers tenker jeg å ha tisselaken oppå madrassen, og laken over der igjen før dynen kommer oppi.. Men er det for tidlig å re opp senga nå, eller kan jeg pusle med det nå, for så å legge et pledd over mtp eventuelt støv som kan komme.. Fødselen kan jo starte i helgen (har tross alt meldt meg frivillig til fullmånefødsel
), men samtidig kan den også starte nærmere/rundt/etter termin 17.august...
Hva har dere gjort?
Ellers tenker jeg å ha tisselaken oppå madrassen, og laken over der igjen før dynen kommer oppi.. Men er det for tidlig å re opp senga nå, eller kan jeg pusle med det nå, for så å legge et pledd over mtp eventuelt støv som kan komme.. Fødselen kan jo starte i helgen (har tross alt meldt meg frivillig til fullmånefødsel
Hva har dere gjort?