Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
No var vi egentlig bare begynt på øvingen! Satt vell i andre syklus! Men hadde egentlig tenkt å vente så eg fikk termin fra januar til mai men ikkje så lett å planlegge har pcos så har brukt tid på mine to første dette var virkelig meningen
Klaffet på første forsøk her også. Hadde også sett for meg at det skulle ta litt tid (termin i januar - mai) pluss at vi kanskje skulle hoppe over EL som gav oss termin i desember. Men så klaffet det på første forsøk. Jeg merket det umiddelbart at jeg var gravid. Nå håper jeg bare at det holder helt inn =)
3 år...
Har en fra før som er snart 5 år, men nr. to skulle det bli IVF-forsøk til før den satt. Nå håper jeg den sitter også...tidlig enda...
En berg-og dalbane utav helvete, og et sjokk å finne ut at man ikke kan få barn selv lenger
Prøvd i 7mnd til sammen. Klaffet på første forsøk i juni, men mistet i ma i august så har vært prøvere siden da. Er gjerne ikke så lenge som mange andre men det har føltes som en evighet!
Første gang vi virkelig går inn for og prøve nå men vi har ikke vært forsiktige på ett år. Jeg måtte slutte med p-pilla ett år etter vi ble sammen, så har vi brukt kondom frem til rundt denne tiden ifjord, og vært litt mer uforsiktige frem til vi snakket om det her for noen mnd siden og fant ut at vi hadde lyst på baby
Først på pilla, men mistet nå i desember! Har hatt ny eggeløsning og håper av hele mitt hjerte at det sitter en ny! Kjennes slik ut, men tørr ikke håpe for mye...