Har dere prøvd lenge?

Rosetaske

Gammel bruker i ny drakt.
Septembermødre <3
Har dere prøvd lenge på å bli gravid? Eller satt det på første skudd?

Her har vi selv prøvd siden påske 2012.

Last edited:
Fra etter jul 2012... Hadde en SA i juni 13 da... Så det har tatt sin tid...

---—–-

Sniker- første forsøk etter uttak av p.stav

Her gikk det på 3 syklus etter att jeg slutta med P-piller :) føler meg veldig heldig! :)

Siden våren 2012. Har vært gjennom en ma, 3 pergokurer og til slutt ivf som nå klaffet på første forsøk.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app

Siden aug/sept. Trodde det skulle gå fortere, men kan ikke klage

No var vi egentlig bare begynt på øvingen! Satt vell i andre syklus! Men hadde egentlig tenkt å vente så eg fikk termin fra januar til mai men ikkje så lett å planlegge:p har pcos så har brukt tid på mine to første:p dette var virkelig meningen;)

Satt på første forsøk her. Så bare krysser fingre og tær at alt går som det skal :)

Klaffet på første forsøk her også. Hadde også sett for meg at det skulle ta litt tid (termin i januar - mai) pluss at vi kanskje skulle hoppe over EL som gav oss termin i desember. Men så klaffet det på første forsøk. Jeg merket det umiddelbart at jeg var gravid. Nå håper jeg bare at det holder helt inn =)

3 år...
Har en fra før som er snart 5 år, men nr. to skulle det bli IVF-forsøk til før den satt. Nå håper jeg den sitter også...tidlig enda...
En berg-og dalbane utav helvete, og et sjokk å finne ut at man ikke kan få barn selv lenger :(

Vi har i prøvd i ca 2 år. Hadde en SA i september 2012. Ble veldig overaska over endelig positiv test!!!!

Prøvd i 7mnd til sammen. Klaffet på første forsøk i juni, men mistet i ma i august så har vært prøvere siden da. Er gjerne ikke så lenge som mange andre men det har føltes som en evighet!

Håper bare alt går bra denne gangen <3

Fjerde forsøk her, begynte å innstille meg på at dette kom til å ta
veldig lang tid, så tross alt lettet. Håper bare spiren sitter :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Med nr 1 ble jeg gravid på pilla. Med nr 2 på 1 forsøk.
Og nå ikke helt planlagt. Trodde vi styrte unda EL.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Første gang vi virkelig går inn for og prøve nå men vi har ikke vært forsiktige på ett år. Jeg måtte slutte med p-pilla ett år etter vi ble sammen, så har vi brukt kondom frem til rundt denne tiden ifjord, og vært litt mer uforsiktige frem til vi snakket om det her for noen mnd siden og fant ut at vi hadde lyst på baby :D

På første her, etter at vi bestemte oss. Hadde MA i høst etter en ikkeplanlagt graviditet, noe som gjorde at vi ville bli gravid på nytt.

Først på pilla, men mistet nå i desember! Har hatt ny eggeløsning og håper av hele mitt hjerte at det sitter en ny! Kjennes slik ut, men tørr ikke håpe for mye...

Har prøvd siden september 2012, hadde en MA i august. Dette var pp 13. Første barnet satt på første forsøk derimot...

Back
Topp