Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
vi har prøvd å hatt sex noen ganger, men d stopper liksom opp..kjennes ut som d er en vegg inni meg som vi ikke kommer gjennom..hmm?er jeg blitt sydd for mye tro...?det gjør fryktelig vont...
Akkurat sånn hadde jeg det også.. Trodde jeg hadde blitt sydd for mye..Du kan jo lese her, fikk en del svar.. http://www.babyverden.no/forum/tm.aspx?m=333355
Men vi prøvde bare på igjen og var veldig forsiktige.Så etter 4 uker gikk det greit. Hadde masse glidemiddel og jeg "lirket" den inn.. he he. Var ikke spesielt godt med en gang, men det gikk seg til etterhvert.
Nå har vi sex ofte, men det er fortsatt trangt. Må være kjempeforsiktige i starten, ellers kommer han ikke inn en gang..
Nei, ikke hatt sex enda.... blødd fortsatt opptil for noen dager siden. ikke frister det heller.... selv om såret ser ut til å ha grodd fint. gruer meg rett og slett... uff
Jepp. Hadde etter jeg hedde vært hos legen. Ble skuffa første gangen fordi det gjorde så vondt at jeg nesten begynte å grine. Men jeg skulle jo absolutt gjennomføre det. Vondt de to neste gangene også, men fjerde var bare helt topp[:)]