har dere prøvd å gi den lille tomat?

Twinmom83

Glad i forumet
jeg åt en brødskive med ost og tomat på i dag,og gutta krabba oppå meg og ville smake,så fikk de ta en bit hver av tomaten,og rett etterpå så fikk de masse rødt utslett rundt munnen..??
flere som reagerer på tomat?

Har prøvd perletomat, men fikk ikke noen reaksjon (utenom et sånn dette-var-surt-grimas)!

Mini får støtt stadig tomat og det går helt fint.....men han syns konsistensen er litt ekkel tror jeg[:D][:)]

NEI, JEG VET AT BARN OFTE FÅR DET... FAKTISK HELT OPPI 3-4ÅRSALDERN.. SÅ JEG VENTER SÅ LENGE SOM MULIG:)

ER FORTSATT SKEPTISK TIL SALAT OL. OGSÅ, JEG... MEN DET GÅR JO BRA VIA MELKA, DA.. SÅ.... HMM[;)]

Pga det røde utslettet bør de ikke få tomat på en stund fremover. De reagerer da på det nå, men de kan vokse det av seg.
Her reagerte storebror på kanel, men etter at han ikke hadde spist det på ett år kan han ha det på/i grøten nå uten å bli rød på kinnene og haka (han fikk utslett selv om han ikke søla med grøten).

Vesla har fått smake på tomat, men hun bare spytter den ut igjen.

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Hehe, Sunniva elsker tomat[:D]

Sånn er det her også. Det er favoritten over alle matvarer faktisk. Hun har maulet tomat siden hun var 7 måneder ca, og har aldri fått reaksjon på det.

Hun spiser ihvertfall makrell i tomat og tomatbaserte middager på glass uten reaksjon.
Hun har ikke smakt ren tomat enda, men jeg kan prøve i morgen. [:)]

han spiser det han får han, så det innebærer og tomater, makrell i tomat osv, liker det veldig godt:) ikke merka noe reaksjon på det...

ikke noe reaksjon her i gården, bortsett fra at han syns det smakte surt. hehe

Vanlig tomat likte hun ikke, men da vi prøvde smakstomater (eller hva de nå heter) så virket det som at hun ikke fikk nok[:D] Hun har ikke reagert på det så langt.

Back
Topp