Har dere planlagt

Vand

Forumet er livet
en skikkelig god aprilsnarr til i morgen??? [:D][:D][:D]

nei, jeg er ikke no god på sånt jeg..
men på en annen side, jeg skal jo jobbe på kvelden. Så kom med noen artige forslag til hva jeg kan si til kunden :P hahahahaha... Ler før jeg i det hele tatt har tenkt noe særlig på saken! Det kan bli vanvittig morsomt

Jeg er dødsdårlig på sånt............ men jeg har skikkelig lyst til å lure sjefen min[8D][8D][8D]

nei...

er sååå dårlig til å lyve[:-] et stort smil i hele ansiktet[;)]

Off.. Nei sånn er jeg dårlig på. 

Nei, ikke tenkt ut noe. Ikke helt fått med meg at det er 1.april i måro...

Men kan jo la mannen tro at klokka er mer på morningen, men det gjør jeg jo nesten hver dag...[8D][8D]

Blir vel mannen som lurer meg, jeg er så lettlurt...[8D]

ORIGINAL: *MissMe*

Men kan jo la mannen tro at klokka er mer på morningen, men det gjør jeg jo nesten hver dag...[8D][8D]

den var god! Jeg skal lure Amund i morgen! Hvis jeg klarer da. KOmmer sikkert bare til å begynne å le

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: *MissMe*

den var god! Jeg skal lure Amund i morgen! Hvis jeg klarer da. KOmmer sikkert bare til å begynne å le

I dag hadde vi avtale med mora hans kl. 12. Han gikk og la seg litt igjen i 9-tida og jeg gikk inn 10.30 og sa at klokka var 11.30. Han ble litt sr når han kom ut på kjøkknet..[8D][8D]

ORIGINAL: chrichri

nei...

er sååå dårlig til å lyve[:-] et stort smil i hele ansiktet[;)]

Akkurat sånn er jeg også.. verre enn småbarn som prøver å lure foreldrene sine... [8D]

det hadde jeg helt glemt! Hihi.....hva skal vi finne på tro...[8|][:D]

kan jo alltids spøke med at jeg er gravid. virker jo som mange tror det,pga bilringen på magen.. hrmf[8D]

Trenger hjelp til å lure Trond,noen som har noe gøy på lager?[:D]

Æh, nei...skal holde meg for meg selv og ser liten vits i å lure meg selv....selv om det stadig skjer *later som om sjokoladen jeg spiser er helt uvesentlig for vekta*[&o][:D]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

kjenner du noen som er gravid? Da kan du be de ta en graviditetstest for den, og så viser du den til trond!!!

ORIGINAL: *skjønningene*

kjenner du noen som er gravid? Da kan du be de ta en graviditetstest for den, og så viser du den til trond!!!

den er stygg da [&:]

Jepp derfor jeg ikke gjorde det, fikk lurt han hehe... Ringte å sa vi var fra skatteetaten ;)) Han gikk 5 på[:D]

ORIGINAL: *skjønningene*

den er stygg da [&:]
ja, den er kanskje litt stygg.
hadde aldri klart å tulleringe.. jeg holder ikke maska!!

Back
Topp