Har dere planlagt sommerferie ennå?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Vi har bestilt en uke til Hellas med ett vennepar, ellers blir det hytta tror jeg. Barnehagen er stengt hele juli så vi må ha fri da, og da er jo alt SÅ dyrt...

Ellers lurer jeg på en tur til Dyreparken i Kristiansand, men da en helg FØR ferien. Men usikker på om det blir for langt i bil for mini....?
 
Har ikke planlagt noe enda. Syns det er så vanskelig! Tenker nok det blir en tur til Danmark for å besøke litt familie og så tar vi en sydentur til høsten ;)
 
Blir vel Kristiansand Dyrepark i år også. (Håper på pent og deilig vær, men ikke så varmt som ifjor :P)

Så har vi tenkt litt på denne dyreparken i Sverige, Kolmården tror jeg den heter :) Kanskje vi kliner til med en tur på Liseberg også :)

Ellers blir vi hjemme tenker jeg :)
 
Vi planlegger å være på hytta til mannens familie i sverige hele sommeren. Tenker det er fint å ikke farte for mye med en liten, pluss at jeg skal tilbake i jobb i august, så vil suge til meg masse kvalitetstid med småtten (og lære hans far litt opp ;) ) i løpet av ferien. Er egentlig et perfekt sted for små barn...et grunt basseng å plaske i, fin trillerunde for barnevogn, familie som kan avlaste og ingen forpliktelser. Gleder meg allerede!
 
Blir vel Kristiansand Dyrepark i år også. (Håper på pent og deilig vær, men ikke så varmt som ifjor :P)

Så har vi tenkt litt på denne dyreparken i Sverige, Kolmården tror jeg den heter :) Kanskje vi kliner til med en tur på Liseberg også :)

Ellers blir vi hjemme tenker jeg :)
Kolmården er BEST!!!!! Var der for to år siden.
 
Kolmården er BEST!!!!! Var der for to år siden.

Hører folk sier det :D Så bra da. Må nok ta turen tenker jeg... Eldste snuppa så video hos naboen som hadde vært der ifjor sommer. Kom løpende inn og sa dit ville hun til sommern for der var det delfiner :wideyed::D:hilarious:
 
Hører folk sier det :D Så bra da. Må nok ta turen tenker jeg... Eldste snuppa så video hos naboen som hadde vært der ifjor sommer. Kom løpende inn og sa dit ville hun til sommern for der var det delfiner :wideyed::D:hilarious:
Delfinene er en ting, men den gondolbanen man kan kjøre så du kommer helt innpå både løver og sjiraffer og elg og alt er super fascinere
 
Vi må spare mest mulig ettersom jeg mest sannsynlig må ha 50% ulønnet perm i mange måneder. Så blir nok sommerferie her hjemme;)
 
Årskort i dyreparken er et must når man bor 30 min unna :P selv om han er liten er det fint tidsfordriv hvertfall! Ellers tror jeg ikke det blir så mye ferie akkurat. Reiser vel hjem til familien og er med de. Kanskje noen dager på hytta til mamma :)
 
1 uke i lalandia (danmark) med 3 andre småbarnsfamilier. blir koselig :)
 
Har ikke planlagt noe nei. Samboeren blir nok mest sannsynlig å jobbe mye i sommer. Men jeg og frøkna blir nok å reise en tur til foreldrene mine, en liten tur på hytta og kanskje en tur til Oslo å møte familie og venner der.
 
Vi skal til spania i sommer vertfall, 11 dager - helt perfekt! :) ellers har vi ingen planer , kommer nok til å være hjemme og nose oss :)
 
Jeg tar med begge barna og moren min en uke til Tyrkia i juni. Så drar hele familien med svigers 10 dager til Barcelona i juli:) gleder meg masse! :)
 
På oss blir det flytting til sørlandet, så kommer naturlig nok til å tilbringe en del tid der, og sikkert også være hos svigerfamilie som bor der samt være på hytta deres i nærheten. Regner med det blir litt Oslotur også da mine foreldre og besteforeldre bor der, og turer på hytta vår i Son :)
 
Jupp en mnd i Italia og en langweekend i Paris :)
 
Back
Topp