har dere planer for sommeren da, jenter ?

Prøverpåny2016:)

Elsker forumet
:) Selv skal vi ta med oss våre to søte små å kjøre gjennom sverige og danmark å en liten tur innom tyskland :) (med campingvogna).

Så rekner jeg med en tur til egypt eller noe i desember :). Jeg å gubben skal også til spania i sept på firmatur :)

Vi har snakket om å reise en liten tur til dyreparken i kristiansand [:)]. Prinsessen på 3 har snakket om dette siden i fjor sommer!! Også har vi snakket om å reise til samboeren sin søster og familien hennes, de bor i sogn. Foreldrene hans har hytte på bømlo så kanskje vi reiser noen dager der også men jeg er egentlig litt i mot det for jeg syns småen er litt liten til å dra dit når han kun er 6 mnd ca. Det er på en øy...

vi skal til Florida i 3 uker i slutten av juli. reiser med "hele familien" så vi blir seks voksne og tre barn. blir kos i hus med basseng, litt farting rundt om, shopping og selvfølgelig Disney! Skal bli godt med en orntli familieferie, lenge siden sist.

Blir nok campingtur til Sverige i år[:)]

vi skal kjøre med bilen nordover langs helgelandskysten og opp til Tromsø. 

Jeg, sambo og lille jenta vår skal besøke pappan min og slekt på Sicilia i 3 uker[:)]
Skal bli så deilig, ikke vært der på flere måneder.

Ingen konkrete planer enda, men vi har alltid reist på storbyferie i august, så vi får se hvordan det blir i år - med den lille. 

Blir vel Rudskogen i slutten av mai..og da må vi jo over til Sverige for å shoppe litt

Ellers blir det endel helgeturer til Voss ( på landstedet vårt), og noen turer med båten til svigers hvis vi får låne den. Selve sommerferien regner jeg med blir biltur til Danmark eller noe. Ingenting fastlagt enda, men jeg fikk jo 20 000 igjen på skatten, så da blir det jo i hvertfall en fin ferie! Er veldig glad i Danmark ( mange gode ferie minner derfra) så vi tar vel en tur til Køvenhavn, og så kanskje vi leier et feriehus på Blåvann og svinger nedom Tyskland en tur. Har veldig lyst å dra til sydligere strøk, men tror vi venter til småen er litt eldre.

Slekstreff. ellers ingen planer, min kjære har ikke ferie i sommer så [:(]
Har skikkelig lyst til å dra til Skellefteå, søstra mi og dem skal.. Ble jo bare litt misunnelig! Syns det blir for dyrt å leie hytte alene, også tørr jeg ikke kjøre alene sammen med Nathaniel så langt, i allefall ikke på E4, jeg som ikke har kjørt på motorvei før (eller jeg gjorde det på natta men da sov jeg jo mest (duppa av bak rattet[8|])...

Back
Topp