Har dere planer for påsken ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvilke påskeplaner har dere ?

Og hvor langt er dere på vei nå ? :)

9+6 i dag. Skal sort sett jobbe i påska.... Fri fredag og mandag så håper på fint vær da :-)

På tur sørover/hjemover til familie og venner. Brukt fire timer i bilen så langt, ca en time igjen. Jeg er 11+1 idag :D

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Vi kjører nordover på torsdag og skal være på hytta fram til tirsdag. På torsdag er jeg 8+0 :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi er i Vesterålen hos svigermor og slapper av :p er 8+6 i dag :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er 10 uker i dag:D Skal på jobb i morgen, så har jeg fri frem til tirsdag, skal bare slappe av, muligens en liten tur til nabo byen og besøke svigermor:)

Her blir det hyttetur om formen holder :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hjemme å jobbe litt på huset og i Hagen, grille og gå litt tur. Er 11+1 i dag :rolleyes:

Er 10+3 idag, og påska blir tilbragt hjemme da sambo jobber! Lager walk in closet da, og koser oss ute:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 9+5 idag :-) Reiser på hytta på fjellet langfredag og blir til over helga, skal bli godt å komme litt bort fra huset og dets gjøremål ;-)

nå er guttene i badelandet i dyreparken, jeg er ikek i form til badeland,så her er det hotellseng og film og aaavslapping! drar opp om møter dem litt seinere og tar en runde i parken :)

jeg skal reise hjem å fortelle nyheten til familien :-D sååå spent. straks 9 uker :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp