Har dere planer for påsken?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Pleier dere å reise bort?

Her er det ingen andre planer enn at jeg skal jobbe.
Barna gleder seg veldig til skolefri. Kjenner det skal bli litt godt.
Over påske går det bare mot lysere tider :D Det skal bli deilig nå :D

Vi skal ta en tur på hytta og slappe av mandag til onsdag før påskehelga hvertfall.
Hvis jeg nå blir sykemeldt kanskje vi blir litt lenger

Vi reiser på hytta i påsken! =) Vi har hvert år familiepåske på fjellet.. Da reiser vi hele hurven. Bestemor og bestefar med barn, barnebarn og oldebarn =) Det varierer litt hvilke dager vi er der da.. Tror langfredag blir den dagen vi alle er der, så reiser noen opp og ned litt som det passer dem =P

Her blir det hytta:) der vi skal være sammen med søstera mi og henens familie:) gleder meg! Håper bare det blir greit vær:p så ungene kan leke og få dra ut å fiske ol:)

Mamma, pappa og Leah kommer ned på besøk !:D gleder meg like masse som guttene mine ! Er førstegang de kommer nedover ilag siden jeg fløttet for 3 år siden :D så tar vinokk sikkert en eller 2 dager på campingen :)

Eh,da blir det ikke hyttetur på oss nei.. tante og onkel skal være der fra denne helgen og fram til fredag,lørdag.. så da så..

Gubben skal jobbe, skjærtorsdag,langfredag åsså skal han på LAN Hele den helga.

Såeh, her blir jeg hjemme aline med jentungen uten tilgang til Noe!

Nei, ingen planer. Passer ikke med økonomien dessverre.. var jo snakk om å dra på hytta til helga, men tror det blir for kaldt :(

Vi skal reise på hytta på Hvaler:-) Gleder meg til å slappe av litt sammen med familien:-)

Gubben skal jobbe, skjærtorsdag,langfredag åsså skal han på LAN Hele den helga.

Såeh, her blir jeg hjemme aline med jentungen uten tilgang til Noe!

Herlig :P Her blir det jeg som må jobbe mye.

Du og jentungen får kose dere masse :D

Skulle ønske vi hadde hytte også... Uten det er vi jo nødt til å dra til Gran Canaria og kjede oss i sol og 20 varmegrader, hehe.
Burde egentlig bruke penger på noe annet (har ikke en gang sofa hjemme), men valgte å prioritere på den måte. Så blir jeg 30 den 30. også, så det må feires. Drømmen var egentlig å feire i et med eksotisk sted, men her kom magen inn i bildet... Det blir i hvert fall ikke å male vegger da :)

Her blir det hjemmekos sammen med venner og familie i påsken. Mine foreldre har vært bortreist 1 mnd (kommer hjem nå på lørdag), så vi kommer nok til å være ekstra mye sammen med de :)

Back
Topp