Har dere planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Er hverdagen tilbake for fullt, eller er det fortsatt noen som er i feriemodus?

Har dere noen planer for helgen, eller tar dere det som det kommer?

Jeg skal ta det med ro med familie og venner :)

Ikveld skal vi skjære ned reinsdyr mannen skjøt på mandag, så skal jeg lage finnbiff til svigers!! Imorra blir jeg jaktenke, så da skal jeg bare slappe av og male litt! På søndag skal vi klargjøre siste rest på rommet som skal bli barnerom[emoji173]️

Vi har vår siste ferieuke denne uka, så nå er det vel mest klargjøring til jobb, bhg og baby som står på helgeplanen[emoji28]

Hverdagen er tilbake for fullt, med varetelling og sesongskifte på jobb :happy: Jobber "heldigvis" bare 50-60 % nå, og har en sjef som er flink å tilrettelegge/passe på meg, så det gjør ikke noe at noe av frihelga må brukes på jobb :D

Ellers skal jeg bake pasjonsfrukt-ostekake, en craving jeg har hatt en stund, og håpe på at noen vil komme på kakebesøk så jeg "slipper" å spise alt selv :oops:

Her har det vært hverdag i to uker, og både denne uka og neste er skikkelig heftig på jobb for oss begge, så denne helga blir rolig. Vi har fortsatt en del som ikke er pakka ut fra flytting, men nå er vi stort sett ferdig med oppussing, så satser på å komme litt mer i orden.

Mannen er på jobb i helga, så jeg har gått i gjennom alt vi eier å pakket ned det vi ikke har brukt på lenge i esker og lagt det i boden. Satser på at det blir plass til baby også på de 40 kvm vi bor på - han har allerede tatt over halve klesskapet mitt 2,5 mnd før termin :-)

Idag har jeg laget gulrotkake med barna, mannen styrer litt med et gjerde ute i hagen. Fått rydda litt inne.. Og ellers har mellemste og pappaen plukket epler og plommer fra hagen. Så da har vi fått skrelt de(eplene) og fryst ned i fryseposer. Da har vi epler klar til å stappe anda med til jul[emoji11] I morgen skal vi i bursdag til fadderbarnet vårt[emoji4]

Back
Topp