Har dere planer for helgen? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Skjer det noe spennende eller skal dere bare slappe av? :)

Nå sitter jeg å tar glukosebelastning. Kvalm, trøtt og drit sur på verden [emoji19][emoji85]. I kveld skal jeg og mannen ha kosekveld etter ungene er lagt, spise sushi og drikke vin. Lørdag skal vi på festival Minijugend. Freddy kalas, Sval, M&M.. blir sikkert helt elektrisk.. haha.. søndag er det fotballcup med eldstemann.. gleder meg til søndagskveld [emoji23]

Hahaha, jeg mente.. spise sushi og se film!!! Herlighet.. var nok bare ønsketenkning ..

Prøve å bli bedre av forkjølelsen. Slappe av. Pakke ut etter turen forrige helg. Rolig helg, altså.

I dag skal vi besøke et vennepar og i morgen blir det fæst [emoji16][emoji1380]

Får besøk av svoger, svigerinne og deres mini på 6mnd :) og de skal ha med seg et lass med babyklær og stæsj[emoji16][emoji173]️ så blir det litt jobbing i kveld og sikkert sortering av klær i morgen[emoji4]

Pusse opp hus og begynne å pakke tingene våre i leiligheten ned i esker.. Er så glad vi får hjelp på søndag, ingen lek å pusse opp hus med voksende mage [emoji39]

Sambo skal pusse opp i huset og jeg skal bare slappe av... [emoji57] Så blir det taco til middag og kanskje en film eller no på TV. Ingen andre spesielle planer.

Her blir det kun avslapning i kveld! Spise middag straks, legge minsten, og film med mannen resten av kvelden [emoji16]

Her ble jeg hjemme alene med minstefrøken.så vi har bare sløva og kosa oss og gått tur.

Jeg må ta meg av sønnen mens mannen er på jobb. Det er slitsomt å være gravid og ta seg av sønnen min noen dager. Jeg er glad de helgene min mann ikke jobber.

Back
Topp