Har dere planer for helgen? :)

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Skjer det noe spennende eller skal dere bare slappe av? :D

Jeg skal være helt alene hjemme for første gang på veldig lenge [emoji23]
Hva finner man på da? [emoji23]

Reiser til København med svigers i dag. Har noen kanskje butikker å anbefale til mor og barn? [emoji3]

Jeg skal jobbe i morgen også er det 15 års dag for fetteren min på søndag!

I morgen skal vi ut å feire, med middag, at vi er HALVVEIS[emoji4][emoji4][emoji4] - og litt at jeg har bursdag på søndag [emoji6]

Reiser til København med svigers i dag. Har noen kanskje butikker å anbefale til mor og barn? [emoji3]

Illums bolighus og Disney store i sentrum [emoji4]
BabySam rett utenfor sentrum, var der i forrige uke og kom bla hjem med vogn [emoji4]

H&M har og mye større utvalg av babyklær enn her [emoji4]

Småpussle litt i det nye huset og på lørdag skal jeg ta med sambo på big horn og spandere på han middag. Han er så snill og tålmodig og har virkelig stått på under flyttingen så da må han få litt belønning[emoji3][emoji178]

Vi skal slappe av og nyte denne helgen. Er midt i oppussing, men mangler noen ting som vi venter på. Da er det godt å ha en helg vi kan slappe helt av :happy: Og på søndag er det fotball turnering med guttungen.

Ha en fin helg alle :happy:

Helgen her består av jobb og jobbfest som jeg arrangerer. I morgen skal vi pusse opp litt på badet som noen kompiser skal hjelpe oss med. Skulle gjerne hatt en helg til etter denne helga[emoji51]

Jeg har faktisk vært på festival hele helgen. Trodde ikke jeg skulle orke å være der hele tiden, men siden gjengen fant en benk å sitte på, så gikk det kjempefint. Og alle vennene passet sånn på meg at jeg ble helt rørt.

Skal på fest :) gruer meg litt fordi jeg har så vondt om dagen, men kan jo dra tidlig ;)

Back
Topp