Har dere planer for helgen?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Her er det turning med kb i kveld
I morgen skal vi på vålerenga-rbk kamp og søndag skal trampolinen opp

Håper alle får en fin helg uansett hva dere skal :)

Rydde og vaske hus idag, feire lillebroren min i morgen, feire barnebursdag for eldste jenta mi på søndag, voksenbursdag for eldste jenta mi på mandag.. *phu*

Farmoren til frøkna ville låne ungene noen timer på dagen i morra. Ellers så har vi ikke så mye planer, jeg skal treffe ei venninne til lunsj i dag da :)

Snuppa tar med ei venninne hjem idag og vi skal lage pizzasnurrer.
Imorgen må vi rydde og handle gave til 3 årsdagen til ene søskenbarnet mitt
Skal i selskapet til søskenbarnet mitt på søndag.

Satser på å komme oss på en skitur :-) Ellers rydde og ordne i garasjen - samler seg mye rart ila. vinteren som må på dynga

Gubben skal jobbe som dørvakt i helgen. Jeg og mini skal på gavejakt idag og gubben har bursdag på søndag :-)

Samboer skal jobbe på vilmarksmessen hele helgen, guttungen skal en tur til tante på lørdag og på søndag skal jeg og guttungen også en tur på villmarksmessen

Minst mulig! :) Skal vel besøke pappen min, men ellers kos og lek med småtrollene<3

Skal feire pappas bursdag :)

siste innspurten på dåps helga, så er det bare å se frem til rolige og lat uke;P

Skal på shopping med ungene i morgen. Så skal jeg skure en komfyr som skal selges.
Sist på lista er vel å starte på utfordringen svigermor kom med om å strikke etter oppskrift :P

Feire at vi gifta oss i mars og livet på lørdag, søndag..minst mulig tenker jeg, bortsett fra å hente vesla hjem fra barnevakta :)

Back
Topp