Har dere planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Solings hele siste dagen på rhodos i morgen, før vi reiser hjem natt til søndag :)

Må ordne mer med veden i dag og antagelig i morgen også..

Idag blir det å levere snuppa til pappan sin, og litt shopping :)
Resten av helga bare kos og avslapping :) søndag skal vi på besøk til svigers.. De har 3 hester, masse katter/kattunger og geit.. Blir stor stas til snuppa ;)

Jobbe i morgen, så det blir knapt nok helg på meg.
Får besøk av min stemor på søndag, hun skal passe minien neste uke, mens vi venter på bhgstart.

Min kjære kommer hjem i kveldinga i dag etter jobb reise. Så skal spise god mat å slappe av i kveld:) Resten av helgen blir travel, skal hjelpe svigersøster med flytting også skal vi pusse opp et soverom i kjelleren. :)

Møte ei vennine over en kaffekopp på lørdan er planen. Også familieselskap lørdag. Søndag minst mulig sikkert om vi kommer oss hjem i rett tid så rydd og vaske huset litt :)

Planen er å vaske klær, skru sammen IKEA-møbler og ellers bare slappe av før vi kjører til Harstad å besøker familie på mandag :)

Skal ta en grundig helgevask og gjøre hjemmet klart for skolestart og stress-meg-ihjel-hverdager :) :) Gleder meg til hverdagen begynner nå :)
Skal muligens på en liten konsert i morra. Ellers skal jeg tilbringe litt tid her på forumet.

Her har det hopet seg opp med bursdagsbesøk i helgen, så blir kjøring og henting da ;)

Back
Topp