M
Moderator Kristine
Guest
Hva skal dere bruke denen April helgen til ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg falt ned en trapp i dag, så jeg skal ingen verdens ting...
Huffameg... Det virket ikke godt...Jeg er ganske forslått.. har lagt noen timer på observasjon. Men det ser heldigvis ut til at babyen har det fint selv om moren er helt gul og blå. Ble 100% sykemelding på meg i 3 uker da.
Takk som spør![]()
Huffameg... Det virket ikke godt...
Godt det står bra til med den lille - men er jo ikke kjekt for mor...
God bedring og lykke til med healingen![]()
Jeg er ganske forslått.. har lagt noen timer på observasjon. Men det ser heldigvis ut til at babyen har det fint selv om moren er helt gul og blå. Ble 100% sykemelding på meg i 3 uker da.
Takk som spør![]()
Oi oi oi.Jeg er ganske forslått.. har lagt noen timer på observasjon. Men det ser heldigvis ut til at babyen har det fint selv om moren er helt gul og blå. Ble 100% sykemelding på meg i 3 uker da.
Takk som spør![]()
Jeg hadde det HELT LIKT for 2 dager siden. Hadde en deppa følelse - uten noen spesiell grunn...Bok i sofa,og litt grinete humør på denne "mamma to be" i dag. Føler meg rett og slett litt deppa, men vet ikke årsaken.... Har kommet noen tårer i løpet av dagen. Kanskje litt ensom siden mannen ordner til konsert i kveld,så er alene fra kl 14 til i kveld. Vet ikke...
Ellers spiller mannen konsert i kveld da,så jeg håper på å få skrudd opp kropp og humør så jeg kan være det for ham i kveld og høre på.
Nå har jeg akkurat fått kinamat levert på døra. Dagens trøstemiddag. Digg <3
I morra står ikke store planer på plakaten,men da skal jeg være sammen med mannen,så da håper jeg å være kvitt ensom-deppen ;-)
God helg!