Har dere planer for helga?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
samboer skal på jakt fra i dag til i morgen, så da er jeg og guttungen alene hjemme, i morgen skal guttungen sove hos tatnte og onkelen sin og jeg og samboer skal ut en tur og på søndag skal vi ake og grille med besteforeldrene:)

Jeg har arbeidshelg, resten av familien tror jeg skal lade batteriene. Blir sikkert en tur på kafe for minste og samboer, de pleier det når jeg jobber :)

Håper været holder seg godt, for da skal vi ut på ski og skøyter med eldstemann, trilleturer med minstemann, aketurer og snølek med begge to :) Så skulle vi kommet oss en tur på besøk til guttenes oldemor ;) Også må vi handle inn ingredienser for å bake bursdagskaker over helga til eldstemann fyller 4 uti uka.

Hadde håpet på en fin helg med masse kos og lek i snøen. Men guttungen måtte være hjemme fra bhg idag med en forkjølelse og feber, og samtidig er det blitt mildvær så snøen er slapsete. Så får se hva vi finner på i løpet av helga.
Vært inne nå siden i går, og kjenner at jeg begynner å bli litt lei :P Heldigvis mye artig å finne på youtube ;) Når formen hans er sjaber.

Håper på en rolig helg, både gutten min og jeg. Har vært så hektisk i det siste at vi nå lengter etter fri ;). Har hatt kompisbesøk tre ettermiddager og kvelder denne uken i tillegg til fotballtreninger. Nå kom plutselig en av kompisene på besøk. Så mye for den frikvelden ;). Fredag er i hvert fall alltid min gutt ekstra sliten og har egentlig behov for fred og ro. Vel, jeg hører på radio og sitter på BV mens gutta er sammen. Vi håper å dra ut for å kjøpe take-away i kveld, så satser på at besøket ikke blir for lenge. Ellers blir det garantert utetid på oss i løpet av helgen. Gutten min vil nok spille fotball (i snøen, ja...). Ingen fastlagte planer og det er herlig! :)

Jeg skal være på føde obsen. (Høyrisiko sv.skap) får besøk av svigers i morgen + at min kjære kommer på overnatting❤

Snart høygravid med uvi her - så sofa/seng og serier er det eneste på planen i helga :)

Det er for kaldt til å være ute, så vi må finne på noe annet.
Meget mulig at det blir en tur til mommo i løpet av helgen.

Frøkna har hvert i bursdag, jeg har ordnet til bursdag. I morgen skal vi feire familiebursdag for frøkna og søndag skulle hu vist stå på skøyter med venninna mi og sønnen hennes. Jeg skal nok være hjemme med en tufs lillebror.

Vi skal ut på skitur på søndag sammen med pappan til guttungen :)
I dag skal vi kose oss med god lunsj og sikkert ut en tur :) Og må vell fortsette å pakke ut og få på plass det siste her hjemme :)

Back
Topp