Har dere pakket bort noen av babylekene?

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Her har jeg alt framme enda, rangler, biteringer og det som er...Men, han er jo ikke like ivrig på disse lenger. Biter litt på dem og så slenger han de ifra seg.
Så nå tror jeg det er på tide å pakke bort noen av disse lekene,og få inn noen flere leker hvor han må tenke og bruke hodet litt ;) En slik en puttekasse må vel være fin nå?

Alle lekene er i en bitte liten kommode med 2 hyller og hun finner frem babylekene noen ganger å leker med dem, men til bursdagen hennes kommer vi til å ha en opprydning

Her har jeg en pose på rommet hans med leker, og en kasse i stua. Prøver å bytte de ut litt, men ser at han har for mange leker fremme så må gjøre litt bytte igjen;)

Her har vi heller ikke pakket bort noe. Men merker at det er noe hun leker mer med en annet, så må nok ha en opprydning. Blir vel før 1årsdagen og til hun får litt nye og mer utfordrende leker :)

Vi har ikke pakket bort noe enda, men jeg kunne pakket bort alt, da han ikke leker med sine egene leker :p

Her er hun lite interessert av alt av leker egentlig. Så når vi begynner å pakke ned her så pakker vi nok bort babylekene.

Har lagt bort babylekene. Ho er ikke interessert i puttebokser eller noe. Liker best lekene til storesøster. Da spesielt sjørøverskuta til jake. Sitter å spiser på papegøya hele tida.

Vi har fortsatt alt fremme, tassen er flink til å bytte på leker og bruker det aller meste :) Men rydder nok litt rundt 1-årsdagen.

Putteboks er kjempepoppis her! Litt for tidlig med selve puttinga, men stor stas å tømme bøtta for så å fylle den ;)

her har je ikke ryddet noe enda, huff hu har nesten bare babyleker oxo.... får rydde etter 1 års dagen, da har a vel fått noe anna :)

Har ikke ryddet vekk noe enda:) men kommer nok til å gjøre det etter bursdagen:)

Jeg har bare pakket bort babygymmen. Men må nok ta en rydderunde etterhvert.. Nå er biler mye mer interessant enn biteringer:)

Drt eneste vi har pakket bort er babygymmen! Babylekene pakker vi sikkert bort rundt 1årsdagen :)

Ikke ryddet, de står fortsatt i en kasse i stua. Men kunne nok ryddet bort 90% av innholdet! Liker bedre storebrødrene sine leker. Biler, kjøkkenting, tog etc..

Har heller ikke ryddet bort noe. Men kan nok snart gjør det, for lekene er ikke så intr lengre. Så vi ønsker nye leker til 1-års dagen:)

Ja babygymmen er pakket bort da, men det er uansett i egypt ;)

Back
Topp