Har dere pakket bagen enda?

fagerlund

Betatt av forumet
Å når har dere termin? Vurderer om jeg bør begynne å pakke snart, første gangs fødene så har ingen erfaring:) Termin 18 november:)

Termin 16. Og ikke begynt.... Bare lest forslag til hva en bør ha med men ikke tenkt konkret på hva jeg vil ha.....

24. Nov. Ikke pakka noe. Kjøpte et par tøffler på IKEA til 10 k som jeg tenker å ha med. kan kastes etterpå! (vil ikke ha med sykehusbakterier hjem)

Har begynt. Pakker litt og litt ettersom ting blir vasket/dukker opp. Har skrevet ferdig pakkeliste da, så om noe skulle skje før alt er klart kan samboeren forhåpentligvis pakke siste rest. Termin 3. nov.

Har pakka til veslegutten, og funne fram ein del til meg sjølv, pakker vel ferdig ila veka. Har termin 10.nov :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei.

Kommer nok ikke til å gjøre det før nærmere termin.
Har funnet frem bagen da :P

Nå har jeg ment å skulle gjort det i over en uke, men.. Neeei :p
Har bedt mannen finne fram en bag for meg så jeg får gjort det snart :)

Har pakka til meg meg, og pakker snart til frøkna. Termin 8. :)

Har pakket til lille i stelleveska :) litt ulltøy, smokk, hjemmestrikket ullteppe og en koseklut. Har lagt frem noen plagg til meg selv, men langt ifra ferdig der. Termin 12. Nov

Sist gang pakket jeg rett før vi dro til sykehuset, gikk fint det også ;)

Har pakket litt forskjellig i en bag. Har 2 timers biltur til sykehuset så tørr ikke vente med det! Mangler bare toalettsaker og hårføneren. Tror eg :p

Pakket i går:) 38+3:)

Ikke pakket enda, men kjøpte bag idag:) venter noen uker til før jeg pakker. Har nesten alt jeg skal ha med i hus nå.

Back
Topp