Har dere opplevd dette?

LilleLisska

Forumet er livet
Inne på nettbanken min så står det at det er noen betalinger som er reservert. Men jeg har oversikt over hva jeg bruker og vet at jeg har ikke brukt disse pengene.[&:] Men jeg merker liksom aldri at disse pengene blir trekt fra kontoen.
Får jo ikke snakket me postbanken før Tirsdag heller.

Dette står det: Betaling utland, reservert transaksjon.

Det er mange plasser det står det inne på nettbanken min.

Lurer på om de pengene egentli forsvinner fra kontoen min. Eller hva som skjer. [&:]

Er det store beløp det er snakk om?
Du har ikke handlet noe på nettet eller noe sånt?

Tror jeg ville kontaktet banken på tirsdag da, ja! Høres nesten ut som noen bruker kortet ditt/svindler deg..

ORIGINAL: fairy

Tror jeg ville kontaktet banken på tirsdag da, ja! Høres nesten ut som noen bruker kortet ditt/svindler deg..

Har handlet på nettet ja. Men det er jo på Ellos. Husker ikke om det er andre plasser.
Er beløp som 700, 300,200 bare hele beløp og i dag så jeg at det var trekt 299,93 kr.

Skal kontakte banken. Ska sende en mail i dag så ringer jeg på Tirsdag.

ORIGINAL: ¤GravidLisska¤

Har handlet på nettet ja. Men det er jo på Ellos. Husker ikke om det er andre plasser.
Er beløp som 700, 300,200 bare hele beløp og i dag så jeg at det var trekt 299,93 kr.

Oi! Det er jo snakk om litt penger også!
Hvis det står reservert for betaling så blir det trukket når den som har handlet varen mottar den. Iallfall er det sånn det fungerer når jeg handler på nett. Tror nesten jeg hadde sperret kortet altså, for å være sikker.[&:]

har aldri opplevd det nei.

ORIGINAL: ¤GravidLisska¤

[&:]da ville jeg nok sjekke opp ja....

Takk for tipsene. [:)]

Det står det stadig vekk på min nettbank.. Er ikke noe muffens med det, ikke som jeg har opplevd hvertfall. Hvis jeg feks har handlet på vita så kan det stå reservert betaling , så kommer infoen litt senere.. Men tror det allerede er blitt trekt da det står reservert.

Nope aldri hadde stengt kortet hadde jeg vært deg

Dette står det: Betaling utland, reservert transaksjon.

jupp det der har skjedd samboeren min, han merket ikke det før etter nesten 2 år[:-] er svindel, samboeren min måtte sperre kortet å få nytt kort av banken. mange tusen kr som bare forsvant på de årene ja, surt[:@]

Back
Topp