Har dere opplevd dette?

Bkno2069220

Andre møte med forumet
Har i en uke nå blødd hver eneste dag. Blødningen har økt på de siste dagene. Tenkte at nå var det over. Var å tok TUL i dag og alt ser fint ut med den lille.. Har derimot en stor koagel inni i livmoren som driver å blør? Noen som har opplevd dette og at det har gått fint?

Har i en uke nå blødd hver eneste dag. Blødningen har økt på de siste dagene. Tenkte at nå var det over. Var å tok TUL i dag og alt ser fint ut med den lille.. Har derimot en stor koagel inni i livmoren som driver å blør? Noen som har opplevd dette og at det har gått fint?
Jepp!:happy: Er 29+0 nå:)

Ja, jeg blødde så mye at legen mente det var pågående spontanabort, men jenta mi er 11 år nå. Blødde også med barn nr to som nå er 6 år, men ikke like store mengder. Jeg vet ikke om det hadde noe med koagel å gjøre, men jeg blødde i hvert fall såpass mye at jeg trodde alt håp var ute, før vi fikk tidlig ul i uke 6 og kunne se et bankende hjerte. :Heartred

Back
Topp