har dere opplevd at .....

sol vil bli mamma

Gift med forumet
Hei..

Jeg lurer på om noen av dere har  opplevd at el testene har vist neg. selvom dere har hatt el????
HVOR SIKRE ER EGENTILG EL TESTENE???

Jeg går som sagt på trippel pergo..er på dag 22 av syklusen nå... har testet el fra dag 10 ...alle testene har vært neg..men har hatt litt el slim og veldig el smerter..testene har vært sånn nesten pos. ..for på de billig testene/ strimmler så skal jo de være like streker eller sterkere strek ..eller?når de er pos.
jeg brukte de billig strimel testene fra dag 10 til dag 13..dag 14 begynte jeg med digital tester fra cb.
dag 13 og 14 hadde jeg veldig el smerter og dag 13 elslim..ikke mye da men..så nå er jeg jo veldig spent da på om jeg kan ha hatt el uten at testene har vist pos.eller kansje de strimlene var pos alikevel bare jeg som ikke forsto de...mmm...uansett..jeg skal å ta blod prøve idag for å se om jeg har hatt el.
vi koset annenhverdag fra dag 11 og i ei uke..så er jo spent nå jeg da..[:)]

klem,sol.

Hei...
Har veldige stikkinger og murringer i magen /siden ,luft imagen/oppblåstmage,føles som tr ..trøtt er jeg å..har vært slik i 3 dager nå..men mulig det er pergoen..eller.....kansje kansje....mmm..tør ikke håpe..

lurer fortsatt på det med el jeg..om hvor sikre de testene er..
har tatt blodprøve å..men får ikke svar før til uka og da har jeg ikm å..er så så spent jeg..
klem,sol.

har lurt på det samme, så derfor bestilte jeg EL tester fra clearblue nå, så skal dobbelsjekke med de. men EL strimlene slo ut forige mnd, men skjedde ikke noe da. så nå skal jeg dobbeltsjekke litt[:)] ønsker deg masse lykke til[:)]

tusen takk...ønsker deg lykke til også..[:)]

dytter jeg..har skrevet litt mer på innlegget mitt...klem

Back
Topp