har dere opplevd at..

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
.. folk begynner å flytte på dyna i vogna for å se babyen som ligger oppi? var på butikken i stad og stod å pakka varer så plutselig ser jeg ei gammal dame somstår å stirre oppi vogna å begynner å flytte på dyna med det resultatet at mini selvfølgelig våkner.. faen å frekt!!  en ting er jo å prøve å se ned i vogna, men ikke rør for faen!!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@]

[:@]å enkelte kan jo ikke la være..... kanskje hu syns du var dårlig til og legge dyna ordentlig[8|][8|][8|] herregud, erre mulig på noen.. skjønner godt du blei pisst[:@][:@][:@]

Folk gjør det utroligste[&:]

ORIGINAL: Cornelia80

Fremmede mennesker? Nei, det har jeg aldri opplevd heldigvis! Noe så frekt[:@]

ja ei vilt fremmed gammal dame... men jeg får jo så bakoversveis at jeg ikke klarer å si noe heller vettu... hun sa han var pen da i det minste, men jeg tok bare å la dyna(eller voksiposen da) tilbake sånn det var å gikk jeg.

uten at du e dær? samt uten å spør?

nei har aldri opplevd d, men så hadde æ ett stort rødt hjerte som d sto ikkje rør på

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

ORIGINAL: Cornelia80

Fremmede mennesker? Nei, det har jeg aldri opplevd heldigvis! Noe så frekt[:@]

ja ei vilt fremmed gammal dame... men jeg får jo så bakoversveis at jeg ikke klarer å si noe heller vettu... hun sa han var pen da i det minste, men jeg tok bare å la dyna(eller voksiposen da) tilbake sånn det var å gikk jeg.

Guuud,æ hadde å bitt pist[:@]
gjør virkelig folk slik????
nei,nu gjer æ mæ over.

ORIGINAL: snikende ullteppe

nei har aldri opplevd d, men så hadde æ ett stort rødt hjerte som d sto ikkje rør på

vogna sto rett bak meg mens jeg holdt på å pakke varer.. og ja uten å spørre!!! hsdde hun spurt hadde det jo bare vært koslig å vise han fram, kjente jeg hadde skikkelig lyst til å slå hu på fingrane, men kunne jo ikke det foran de andre kundene...

Det der opplevde jeg også et par ganger når marlene var mindre... er så utrolig irriterende.. [:@] Lurer på hva folk tenker med. Jeg kunne ikke tenke meg å springe inn til en fremmed dame og rive at henne dyna og si "neeeimen, så fin dame du er!!"

åhh noen er MÅ liksom...
forstår du ble satt ut..

har ikke opplevd det selv men har opplevd at noen i fam syntes alltid jeg hadde dyna for langt ned og hun dro nesten dyna over hue på a.[&:][&:]

ORIGINAL: Divinity

Det der opplevde jeg også et par ganger når marlene var mindre... er så utrolig irriterende.. [:@] Lurer på hva folk tenker med. Jeg kunne ikke tenke meg å springe inn til en fremmed dame og rive at henne dyna og si "neeeimen, så fin dame du er!!"

hehe, eller litt mere passende, så skrukkete du er... hihi

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

ORIGINAL: snikende ullteppe

vogna sto rett bak meg mens jeg holdt på å pakke varer.. og ja uten å spørre!!! hsdde hun spurt hadde det jo bare vært koslig å vise han fram, kjente jeg hadde skikkelig lyst til å slå hu på fingrane, men kunne jo ikke det foran de andre kundene...

frekt, man ska i d minste spørre

Enig, se men ikke røre [;)]

Opplevde faktisk flere ganger at gamle gjor det! [;)]

Syntes det ikke var frekt! De hadde som regel en kommentar mens de gjor det! Var en gammel mann en gang som bare måtte kikke sa han! Han hadde nemlig kvelden før blitt oldefar for 9.gang og var såååå lykkelig. Han hadde tårer i øynene da han fortalte det[:)][:D]

DET SOM IRRITERTE MEG VAR DA JEG VAR GRAVID OG ALLE MULIGE FOLK BARE MÅTTE "TA" PÅ MAGEN MIN!

ORIGINAL: reimaTURBOtec

Opplevde faktisk flere ganger at gamle gjor det! [;)]

Syntes det ikke var frekt! De hadde som regel en kommentar mens de gjor det! Var en gammel mann en gang som bare måtte kikke sa han! Han hadde nemlig kvelden før blitt oldefar for 9.gang og var såååå lykkelig. Han hadde tårer i øynene da han fortalte det[:)][:D]

DET SOM IRRITERTE MEG VAR DA JEG VAR GRAVID OG ALLE MULIGE FOLK BARE MÅTTE "TA" PÅ MAGEN MIN!

det var jo litt søtt akkuratt det da, emn syns du virkelig det er greit at folk "tafser" oppi vogna uten å spørre?? hvem vet hvor de hendene har vært lissom... BLÆH!!!!!!!!!!!

SE MEN IKKE RØRE!!!!!!

Hadde ikkje likt om någen fremmede hadde prøvd å se neri vognå mi heller eg[:@]

ORIGINAL: arika

Hadde ikkje likt om någen fremmede hadde prøvd å se neri vognå mi heller eg[:@]

syns det er greit at de prøver å se så kan heller jeg fjerne dyna.. liker jo å vise frem skjønningen min..[:D]

Back
Topp