Har dere opplevd å miste venninner

*Hera*

Glad i forumet
i voksen alder? Når man er i tenårene og slikt er det jo ganske vanlig å vokse fra hverandre. Men har dere opplevd det i voksen alder? Jeg føler egentlig at jeg har vokst fra bestevenninna mi, selv om vi fikk barn samme året og har et forholdsvis likt liv. Klarer liksom ikke forklare det helt, men vi ble plutselig veldig ulike selv om vi har det samme livet. Hmm... Hvordan har dere andre taklet det? Har dere kuttet kontakten eller har dere fortsatt litt kontakt? Har dere fått andre venner?
Må si jeg savner å ha en skikkelig god venninne...

Jeg går igjennom akkurat det samme...men kan vel være at jeg fortsatt kan karakteriseres som ung...jeg vet ikke? er 23...Greia er den at jeg det siste året har følt at jeg og min nærmeste venninne gjennom 15 år vokser fra hverandre...Kan ikke påstå at vi lever det "samme" livet som du og din venninne...da det har blitt store forskjeller mellom livene våre den siste tiden...Men vi har i grunn aldri vært såå like, så trodde at vi skulle klare å holde kontakten...

Synes hele greia er kjempe vanskelig...har prøvd å prate litt med henne, for jeg vet ikke helt om hun føler det på samme måte...er "skummelt" og ikke minst vanskelig, å skulle ta det opp, fordi det er så sårt....så føler at jeg må gi henne en sjanse...litt tid...også se hvordan det går...men merker jo veldig at kontakten blir dårligere...

Det der er kjempevanskelig! Det er ikke lett å skulle "gjøre det slutt" med ei venninne. Det beste for dere begge er sikkert å få snakket om det, men vet ikke om jeg hadde vært sterk nok til den delen selv...
Jeg har nok mistet flere venninner, men det har blitt på en naturlig måte pga flytting eller andre ting som "bare har blitt sånn"...

ja det har jeg..

for 4 årsiden da jeg ble sammen med sambo min sluttet hun helt plutselig å ta kont. når jeg ringte svarte hun ikke...fikk sms om at jeg skulle la henne være i fred..forsto ikke noe jeg da...
har sent brev flere ganger + sms å spurt om jeg har gjort noe galt?
hvorfor hun ikke vil ha kont.?ect.

har aldrri fått forklart hva som gjorde at hun ikke ville ha kont.
men tror selv at hun ble sjalu for at jeg fant gutten min..hun er singel...fremdeles også vet jeg..

tror hun ikke taklet helt dette at jeg fant en kjæreste..

Har mistet venninner ja... Noen fordi det bara "ble sånn", drev fra hverandre liksom. Og en, som egentlig var min bestevenninne på den tida, av grunner jeg den dag idag ikke forstår. Hun har aldri hatt det lett hjemme og har på en måte vært påvirket av dette hele livet, så tror ikke hun er i stand til å ha et godt forhold til mennesker over lengre tid.
Er sårt og leit uansett alder og grunn for at det skjer. Vi trenger alle gode venninner[:)]

Har mistet noen venner ja,men da var jeg 19 år..
I allefall når det begynte å rakne!

Men uansett så var det trist for det var mine 3 bestevenniner..
Bodde med de i Oslo..

Så flyttet jeg hjem av svært personlige grunner,som de absolutt burde forstått..
Men mine bestevenniner gjennom flere år 2 av de fra 3 klasse på barneskolen,
forsto det ikke å det ble masse tull..
Vi prøvde å prate ut om det,men ting ble aldri det samme[:(]

Syntes den dag i dag det er trist nooen ganger...
Men har det så utrolig fint som jeg har det..

Vi er utrolig forskjellige nå også,
de er single og drar meg seg nye gutter hjem "hver helg" og fester HELE tiden..

Har ikke noe behov for å leve slik,å desverre funker det dårlig å være venn med de pga det også.

Ja på sett og vis må jeg vel si at jeg har opplevd det. Selv om det var en litt mer logsik grunn. Flyttet tvers over landet. Vi var skikkelig erteris, mennene våres omtalte oss som søstre skilt ved fødselen.
Det som skjedde var at ei annen venninne av henne fikk unge mnd etter bestevenninna mi. Og siden de bodde nærme hverandre ble det til at dem knyttet sterke bånd..
Og kontakten mellom meg og henne har rett og slett dabbet av i hverdagens mas og tjas. Men hver gang jeg er på de kantene så stikker jeg innom henne, og da er det som om tiden har stått stille...

jeg savner henne nesten daglig. Hater de 43 milene som er mellom oss[:'(]

Jeg har fått nye venner ettersom jeg flyttet, og det er langt med 2 timers veg....kan jo ikke treffe de så ofte da.

Jeg har fått ei kjempegod venninne her borte som alltid er der for meg, og jeg for henne, når jeg flytter nå så flytter jeg nærmere henne...men det er jo tilfeldig da.

nettsamfunnet dyrlegen nøyaktig hvordan du Har Det. Har nettop nedfelling på nettsamfunnet Har våkst fra min eneste gode vennine. Grünen eh nettsamfunnet Bade Sikker in og usiker pa. Det nettsamfunnet Er Sikker På eh på livene Våre eh blit SÅ forskjelige. menn også på hun klarer Kun Å være Sammen med ei vennine om Gangen. og hun Har funet noen Som Har mer likt liv som Henne.
nettsamfunnet Synes Det Er veldig tungt for vi silt planlagt en hel masse ting. blant Annet kl hun skule Flyte inn hiet dagen nettsamfunnet blir gravid. menn føler Ikke Det blir Retts å. gjenomføre Det nar vi eh blit SÅ forskjelige. vi silt også planlagtat ho skule være forlovern min nar nettsamfunnet gifter meg menn Det blir Ivert fal feil. SÅ Har bestemt meg på søstra mi Som nettsamfunnet Har best Kontakt med Skal være forlovern min. SÅ NÅ sitter nettsamfunnet henne med skabb høvelen Som Mangler en gud venn. Veterinæren Liksom Ikke hvordan nettsamfunnet Skal Finne en ny.  jeg har altid ver den personen som har mistet venner. og har opplevd sorg på grun av det.  men har også
Ikke helt lært hvordan mannen Skal fa Nye Venner. Har Ikke lært Det Noe særlig. SÅ sender en en god Klem[:D] og håper allt ordner seg

Har mistet venninner, på en måte er det jeg som har vokst mer i fra dem, de kan f eks sitte ute i bilene til langt på natt og prate tull selv med ungene sine noe som jeg overhodet ikke liker[:@] Har kun ei god venninne som jeg kan stole 100% på. Men som de sier bedre med ei god en ti falske. Men er ikke noe morsomt at det har blitt slik[:(]

jeg har mistet mange veninner å har endt opp å ikke ha venner i det hele tatt.. jeg savner å ha venner åsånn, men her så er folk så sprengte i hauet at jeg klarer meg fint på egen hånd.. men ja savner ei god venninne ja.

ORIGINAL: MotherOfTears

nettsamfunnet Har mistet skabb veninner å. Har endt Opp å. Ikke ha Venner i Det Hele Tatt .. nettsamfunnet savner HA Venner åsånn, menn henne SÅ ER folk SÅ sprengte i hauet på nettsamfunnet klarer meg Fint in egen Hånd .. menn ja savner ei god venninne ja.
[/ Quote]

du som virker såå koselig. kune så gjeren vert vennina di. men du bur sikkert langt unna. så håper alt vel for deg[:D]

ORIGINAL: maritapija

nettsamfunnet Har mistet skabb veninner å. Har endt Opp å. Ikke ha Venner i Det Hele Tatt .. nettsamfunnet savner HA Venner åsånn, menn henne SÅ ER folk SÅ sprengte i hauet på nettsamfunnet klarer meg Fint in egen Hånd .. menn ja savner ei god venninne ja.
[/ Quote]

du som virker såå koselig. kune så gjeren vert vennina di. men du bur sikkert langt unna. så håper alt vel for deg[:D]

takk for det :) bor i kristiansund jeg ;) så er kanskje et stykke unna ja ;) men er veldig keen på å få flere på vennelista på fb og msn da hvis du er intressert ;)

Jeg går gjennom det samme nå[:(] Min bestevenn og forlover er ikke den venninnen som ho var før.. Vi har ingenting til felles.. Ho har bare tid til meg når hun ikke er sammen med andre..
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre[:(]

Ååja opptil flere..[:(]
Noen av de savner jeg, mens andre er kanskje like greit jeg ikke har kontakt med lengere..

Av ulike grunner, noen av de vet jeg ikke hvorfor, de har bare blitt borte[8|]
Og et par stk pga de ble gravide og ikke jeg, og da passet jeg ikke inn der lengere. Fikk ikke komme på jente-kveldene lenger for de kom bare til å snakke om "sånne gravide ting"
jaja, kanskje like greit hvis ikke det skulle mer til...[>:]

Trist å lese! Håper vi alle får i alle fall èn ny god venninne.

Jeg syns det er ganske rart at jeg og venninna mi vokste fra hverandre på det tidspunktet vi gjorde. Men det har nok mye med at jeg er uenig i mange av valgene hennes og oppførselen hennes. Kanskje jeg som forandret meg mest da jeg fikk barn og da ble det så stor forskjell på oss.

Er ikke så flink til å få meg venner, men vil jo gjerne ha da... Bare det å kunne ha en jentekveld, hobbykveld e.l. hadde vært knall! [:)]

ORIGINAL: maritapija

nettsamfunnet Har mistet skabb veninner å.. Har endt Opp å.. Ikke ha Venner i Det Hele Tatt .. nettsamfunnet savner HA Venner åsånn, menn Henne SÅ ER folk SÅ sprengte i hauet På nettsamfunnet klarer meg Fint i egen Hånd .. menn ja savner ei god venninne ja.
[/ Quote]

Som du virker saa koselig. Kune SÅ gjeren vert vennina di. menn du bur Sikkert Langt Unna. SÅ håper alt vel for Deg[:D]
[/ Quote]

Takk for det:) Bor i kristiansund nettsamfunnet;) SA Er kanskje et stykke Unna ja;) menn Er veldig opptatt av in en FA Flere in vennelista På fb og msn da hvis du ER intressert;)
[/ Quote]

ja det sier jeg ikke nei takk til men har bare fb da.. vis det er greit.. skal jeg sende deg det fule navne mit??

Back
Topp