Har dere også smerter?

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Husker ikke at det var slik da jeg gikk med William. Har hatt konstante menssmerter helt siden begynnelsen, og det gir seg ikke. Vet at man kan ha litt smerter i forbindelse med at livmoren utvider seg, men konstante smerter i månedsvis, kan det være normalt? Har dere det også sånn?

Æ trur d e heilt normalt me sånne smerta Va itj så ille første gangen,men 2 gangen va verre,synes æ...Venninna i hadd konstante "voksesmera" i livmora under heile svangerskapet å jordmora hennes sa d va heilt normalt :)

Samme her ja..var verst første trimester, er litt bedre form nå generellt men har dumpe smerter og strekke smerter nede i magen..Husker ikke en eneste plage fra førtse sv.skap!

Har faktisk vært redd for å være for aktiv også men nå har jeg sett/hørt at mange har det sånn så har slått meg til ro med at det er normalt! Er ikke så vondt at jeg må ta noe altså- bare ubehagelig, noenganger litt stikkende og typisk strekke smerter/menssmerter.

OK. Her er jo ikke ting helt normale i og med at jeg har blødd nå sammenhengende i snart 6 uker, men disse smertene plager meg mere enn blodet, det er som sterke menskramper, og det er hele tiden. Jeg tar ikke noe for det nå, men hadde jeg ikke vært gravid så er det såpass at  jeg hadde tatt smertestillende for det.

hmm..da forstår jeg du er mer bekymret ja..regner med du har kontakt med lege og eller jordmor?

Jeg vet så godt gravide skal være forsiktige med å google alt mulig- men jeg gjør det likevel og tar det meste med en klype salt- dog kom jeg over en som spurte jordmor ang smerter og da sa jordmoren at om de ble så sterke at en måtte ta noe for det så skulle man oppsøke lege.
Er nok det beste så man ikke uroer seg unødig osv..
Hadde fler små og større blødninger gjennom 1.trm men har vært helt fri for denslags siste mnd!

Har hatt ganske kraftige smerter noen få ganger, de har ikke vart særlig lenge, men det er grunn nok til at jeg har vert bekynret så forstår deg godt. Alt så fint ut på UL da.

Jeg kan ikke huske å ha hatt sånne smerter med første, men denne gangen har jeg hatt sånne "mensensmerter" av og på siden uke 5-6

Back
Topp