Har dere også noen sånne dager?

smash

Forumet er livet
VIP
Jeg er så sinnsykt sliten i dag, at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg...
Jeg griner av ingenting, og klarer ikke stoppe.
Jeg er helt sår og rød rundt øynene, så må smøre de med øyenkrem...

Våknet med migrene i natt, og har aldri hatt så vondt i hele mitt liv.
Jeg kasta opp flere ganger.. Så vondt hadde jeg!
Så null søvn i natt!
Fikk heldigvis ligge å slappe av til kl 10, da jentene satte seg på rommet å bygget lego og så på film.
(neida, jeg sov ikke, bare slappet av)

Og i tillegg har jeg kranglet med nav igjen!
Jeg ringte de i dag til morran, kjefta og grein om hverandre, men ingen kan hjelpe meg.

Jeg er så sliten av alt, og bare griner.. Hjelpes.. Har aldri hatt det sånn før..
Har dere? At dere griner og griner og ikke klarer å slutte?
Blir jo helt utslitt jo...

Ja, jeg har det slik når jeg er dødsliten rett og slett. Og for å si det slik så er det da ett mareritt da å ha barnet mitt,for jeg har mer enn nok med meg selv.
Du har ikke mulighet til å få noen til å passe de små? Så du kan få hvilt ut litt?
Ønsker deg lykke til iallefall. Det er ikke noe godt å ha det slik:(

søteste skrev:
Ja, jeg har det slik når jeg er dødsliten rett og slett. Og for å si det slik så er det da ett mareritt da å ha barnet mitt,for jeg har mer enn nok med meg selv.
Du har ikke mulighet til å få noen til å passe de små? Så du kan få hvilt ut litt?
Ønsker deg lykke til iallefall. Det er ikke noe godt å ha det slik:(

Føler meg helt misslykka!
Nei, har ingen til å passe jentene...
De legger seg kl 18 i dag, så det ser jeg utrolig frem til!
Da er resten av kvelden min!

Jeg måtte ut å lufte meg litt, så jeg og jentene kjørte til byen og gikk rundt å kikket litt.
Jeg måtte se ned i bakken hele tiden, for plutselig kom det noen tårer.. Sånn helt ut av det blå... Så flaut og grusomt...!!
Dro innom foreldrene mine en tur også, da jentene mine ville si hei til de, og jeg knakk sammen der også!
Snille mamma ga meg en pose med masse mat! Masse kylling, grønnsaker, ++
Så nå har vi middager i over en uke!
Det er så flaut å måtte ta imot mat fra foreldrene mine....
Drittnav....!!

Uff, da er det bare 40 min igjen.
Det er grusomt.Men syns ikke du skal være flau over det, det er dine foreldre. Så koselig at de ville hjelpe deg litt.
Vi kan ikke alltid klare oss selv.
Du får få ungene i seng, så bare hvile ikveld. Kommer enn ny og bedre dag i morgen:)

Ja det hender at jeg har sånne dager, helt pyton...

Høres ut som du har hatt en tøff dag.. Sender deg mange klemmer, og håper du får sove godt inatt og at morgendagen blir bedre

søteste skrev:
Uff, da er det bare 40 min igjen.
Det er grusomt.Men syns ikke du skal være flau over det, det er dine foreldre. Så koselig at de ville hjelpe deg litt.
Vi kan ikke alltid klare oss selv.
Du får få ungene i seng, så bare hvile ikveld. Kommer enn ny og bedre dag i morgen:)

Ja, de er veldig snille!!
Ja, nå teller jeg snart minutter frem til de skal legge seg:P
Håper også dagen i morgen blir bedre! Skal til fysio, så da kan skrotten få det litt bedre hvertfall!

Back
Topp