Har dere og hvordan delte dere nyheten?

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Jeg er sistemann ute i marskullet, ikke termin før 31 mars.
Lurer derfor på hvor mange her som allerede har fortalt nyheten, til hvem og hvordan?

Kanskje jeg finner noe god inspirasjon :)

Nå vet de fleste det ,fortalte i uke 12,noen venner litt før det..fortalte til familie med genser hvor det står «jeg skal være storebror»på 2åringen!veldig praktisk..

f30fc2b1140a033a0772ba13b46336ea.jpg

Sendte dette bilde til mamma, pappa, broren min og søsteren min som bor på andre siden av landet.
Også hadde han på de samme klærne når vi var på besøk hos svigers [emoji4]
Kommer nok til å legge ut dette bilde etter vi har vært på oul for gjøre det offisielt[emoji4]

Har også termin 31.mars Siden jobben min er sånn at det er lite gunstig å være gravid i den var jeg nødt til å fortelle alle på jobb at jeg var gravid fra jeg fikk positiv test sånn at de kunne gjøre div. Tiltakt. Har fortalt det til foreldrene og svigerforeldre, samt et fåtall av veninner. Skal i 10 årsdag til niesen min i neste uke, og tenkte å skrive at hun skal få et søskenbarn i bursdagskortet.så regner jeg med resten av familien får vite det etter det

Vi skal fortelle til helgen. Vi var i København og tok NIPT-test og UL, men sa til alle andre at det bare var en vanlig helgetur. Så vi tenker å fortelle nyheten til mine foreldre med å kjøre bildeshow fra ferien (de vil alltid se bilder fra når vi har vært på tur). Vi tenker å gjøre det så kjedelig som overhodet mulig, med "Her er et bilde av boden der vi kjøpte softis", "her er et bilde av softisen", "her er et bilde av oss som spiser softisen", "her er en søt and", osv osv, og så slenge ultralydbildet på helt til sist med "Og her er det nye barnebarnet deres".

Jeg sa det rett ut til foreldrene og søsknene mine og sendte ul bilde til venninner.
Mannen sendte ul bilde til sin familie.
Annonsering på Facebook blir nok etter oul. Vurderer bilde av alle skoene våre med fødselsår + babysko med "mars 2018" under [emoji846]

Jeg er 11+3 og har fortalt det til en del:) mangler tanter og kusiner som jeg vil si det til i dag :)

Vi skal fortelle til helgen. Vi var i København og tok NIPT-test og UL, men sa til alle andre at det bare var en vanlig helgetur. Så vi tenker å fortelle nyheten til mine foreldre med å kjøre bildeshow fra ferien (de vil alltid se bilder fra når vi har vært på tur). Vi tenker å gjøre det så kjedelig som overhodet mulig, med "Her er et bilde av boden der vi kjøpte softis", "her er et bilde av softisen", "her er et bilde av oss som spiser softisen", "her er en søt and", osv osv, og så slenge ultralydbildet på helt til sist med "Og her er det nye barnebarnet deres".

Vi gjorde nesten det samme med svigerfamilien! Hadde masse polaroider fra turen, snek inn et bilde av en liten body og skrev "mars 2018" og spurte om de ville se på bildene fra turen! Det var en stor suksess!

Storebror på 4,5 fortalte det til besteforeldre, tanter og onklar. Sendte bilde av magen min til nokre venninner som bur langt vekke.

Back
Topp