Har dere offentliggjort det?

LilleMy86

Elsker forumet
Har vel kommet frem til at det ikke er hemmelig lengre, men vi reklamerer ikke noe med det.
Kjenner det gjør meg veldig nervøs, i tilfelle noe skulle gå galt etter at det blir offentlig.

Har dere offentliggjort den store nyheten? Hvordan gjorde dere det,
og hvor mange uker var dere på vei når det ble offentlig?
Føler det er et STOORT skritt å ta :) Hadde egentlig tenkt å vente til etter ordinær UL,
men det må ooffentliggjøres på jobb før det, og da blir det vanskelig å holde det hemmelig for resten :/

Her ble det offentlig etter at vi rundet 12 uker og fikk høre hjerteslag. Har vært vanskelig å holde det hemmelig denne gangen pga at magen har poppet ut + at jeg har vært veldig dårlig. Sist sa vi ikke noe på facebook om graviditeten, men i og med at sladderen tydeligvis har gått en stund la jeg heller ut et profilbilde som viser ei gravid dame, med påskriften: "I`m so crafty, I make people!" Synes det var litt morsomt..:)

Jeg legger ikke skjul på der lenger i allefall. :) De fleste på jobben fikk vite det forrige uke, familien har fått vite det, og noen av venninnene mine. :)

Familie, venner og kolleger vet, men ikke ennå på Facebook

Her er det så godt som hemmelig enda . Familien vet og sjefen, samt 2 venninner. Trodde det var gjort idag siden jeg hadde jordmortime. Bor på en veldig liten plass :) men så ingen der verken på tur inn eller ut fra timen så gjetter det gikk greit idag også :) prøver å holde det hemmelig en stund til.

De som spør får vite det! Mening jeg kommer til å publisere det på Facebook, vet ikke jeg ennå. Blir tidligst etter oul..

Her har det etter uke 13 vært gradvis flere og flere som har fått vite det etter som det passer si det. Går ikke lengre i vide klær, så er jo godt synlig

Jeg har egentlig aldri sagt noe, men mange vet det:p Har stor mage som ikke kan skjules mer.. Mine nærmeste er selvsagt informert, men ellers sier jeg ingenting, jeg.. Ikke noe facebook denne gang, kjenner ikke jeg orker å få en masse kommentarer å blabla:p Nå er jo dette min 3, så det er kanskje ikke like gøy for meg mer:)

Vi sa det til familie for 2 uker side(12 uker) også sa vi det til ungene på søndag. Miste jenta på 3 går nå og sier dette til alle. "Mamma har baby i magen" så her vet en del venner det, men vi har ikke skrevet noe på Facebook ennå. Sjefen på jobb vet det selvsagt og :)

Er ikke hennelig lenger, men vi skriker det ikke ut. Noe familie vet det(de vi har snakket med) og flere venner +de på jobb. Kjenner at behovet for å si det til folk er myyye mindre nå enn det var med nr 1:-) om det blir skrevet på facebook så blir det etter OUL:)

Offentlig gjorde det etter tidlig ul i uke 13. Nesten hele familien viste det fra før, men de som ikke viste reiste vi rundt med bilder fra ul og fortalte det til. Etter det la vi ut bilde på facebook.
De på jobben fikk også vite det likt med facebook. Sjefen og lederen min viste det før alle andre pga kvalmen i starten. Så nå vet alle det :D
Ville ikke holde skult lenger selv om jeg kunne. Jeg er litt overvektig fra før så det tar litt lengere tid før det syntes :p
Samt at jeg ikke har noe lyst til å gå rundt og tenke på at vis om atte dersom jeg mister ol. For i mitt hode skal ikke det skje :p Viktig å holde seg positiv. ;)

Familie og gode venner fikk vite det med en gang omtrent :D jeg klarte ikke å holde kjeft :p hadde ikke tenkt å legge det ut på Facebook, men jeg ble så glad etter ul i uke 11,- så jeg la ut bilde av lillegull <3

Her vet nesten alle det i bygda hvertfall :)
Vet ikke hvor mange i hjembyen som vet.
Jeg har lagt ut et magebilde på instagram, siden jeg har lukka profil :)
Men ikke sagt eller gjort noe på Facebook.

Fortalt det til begge familiene, et par venner og kollegaer, pga arbeidssituasjon. Ikke offentliggjort i den grad at det frontes ut enda, venter så lenge vi kan :)

Er strax 16 uker, og skjuler det ikke lenger, bruker stramme gensere, løsere gensere ser jeg bare småtykk ut :p:p er ikke hemmelig lenger, mn har ikke offentliggjort det på Facebook. Så morro å se på kundene, for jeg ser de titter på magen, mn tørr ikke å spørre :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er ikke hemmelig lenger,men få som vet d på en måte. Nermeste familie og nermeste venner vet d! Ingen av ungene vet noe enda,da blir ventetiden så lang for dem!:-/

Nær familie fikk vite det i uke 6. Fra uke 12 har vi sagt det ved anledning. :-)

Her vet alle det.. Ble vel sagt etter ca 12-13 uker.. Er nå 16+3 (16+6 ifølge tidlig ul)
Ikke ute på FB enda..

Back
Topp