Har dere noen tips

3barn

Forumet er livet
til noen hyggelige aktiviteter til utdrikningslag????
Har en venninne som sliter med å finne på noe[;)]

Det spørs jo litt hva du mener med hyggelig da.[;)] Det var kanskje ikke stripper og dildoparty du tenkte på? [:D] 

Jeg skal i utdrikningslag i juli. Da skal vi først spille inn cd (to sanger som bruden har et forhold til) og deretter kjøre go cart. Vi skal også ha en bli-ferdig-med-eksene lek der vi skriver navnene på xene til bruden, så skal hun si noe om dem og smelle ballongene. Vi skal også ha en lek der vi alle gir henne symbolske gaver, ting som vi assosierer med minner vi har med henne, så skal hun gjette hvem det er fra og hvilket minne. Min gave skal være en STOR trådsnelle som vi brukte som mikrofoner da vi var små. Vi sang Uuuut Mot Havet med Rune Rudberg og den skal vi også spille inn på cd. [:D]Vi skal også ut å spise og på plattdans. Andre ting som jeg synes kan være kjekke er å gjøre aktiviteter sammen (sånn som go cart, klatring, paintball, spa, hva du enn måtte like). I tillegg skal vi høre fjortismusikk på forspillet. Jeg tror også forloveren får trykt opp t-skjorter med bruden som Se og Hør oppslag (fra photoshop).

Har hun kikket på [link=http://utdrikningslag.no/]denne siden[/link]??

ORIGINAL: namba

Det spørs jo litt hva du mener med hyggelig da.[;)] Det var kanskje ikke stripper og dildoparty du tenkte på? [:D] 

Jeg skal i utdrikningslag i juli. Da skal vi først spille inn cd (to sanger som bruden har et forhold til) og deretter kjøre go cart. Vi skal også ha en bli-ferdig-med-eksene lek der vi skriver navnene på xene til bruden, så skal hun si noe om dem og smelle ballongene. Vi skal også ha en lek der vi alle gir henne symbolske gaver, ting som vi assosierer med minner vi har med henne, så skal hun gjette hvem det er fra og hvilket minne. Min gave skal være en STOR trådsnelle som vi brukte som mikrofoner da vi var små. Vi sang Uuuut Mot Havet med Rune Rudberg og den skal vi også spille inn på cd. [:D]Vi skal også ut å spise og på plattdans. Andre ting som jeg synes kan være kjekke er å gjøre aktiviteter sammen (sånn som go cart, klatring, paintball, spa, hva du enn måtte like). I tillegg skal vi høre fjortismusikk på forspillet. Jeg tror også forloveren får trykt opp t-skjorter med bruden som Se og Hør oppslag (fra photoshop).

Nei, tror nok ikke hun hadde stripper og dildoparty i tanken[8D][:D]
Mange fine tips du kom med! Skal gi de videre jeg[:D][:D]
Tusen takk[:D]

ORIGINAL: lenemor

Har hun kikket på [link=http://utdrikningslag.no/]denne siden[/link]??

Det var jo en artig side[:D]
Må jo sikkert finne noe hun kan bruke der.
Tusen takk[:D]

da jeg ble drukket ut var vi på en slags gård. hvor vi hadde femkamp, sumbryting, spørrelek, mekanisk okse etc.. kjempe moro... [:D]

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

Hadde de samme tipsene som namba jeg. Men på den gjetteleken da, så har bruden måttet ta en shot for hver gang hun gjetter feil[:D]!

Det måtte jeg også, eller i alle fall en slurk av drinken min.... det var faktisk en ustyrtelig morsom lek, for det kom frem en del historier som de andre aldri hadde hørt, eller som folk hadde glemt...

Hvor skal venninnen din ha utdrikningslaget forresten? Vet at flere har (med hell) laget "smak-av-honning-dag" hvor de har pakket piknik-kurv og reist ut på en øy eller en park og bare hatt skravling, gaveutdeling, småleker, etc - høres ganske koselig ut synes jeg!

JA! men desverre så kan jeg ikke røpe noen her offentlig.. [;)]

Send PM hvis du fortsatt lurer..

Back
Topp