Har dere noen teori på dette?

Posetiv clearblue graviditets-test!

på Søndag tok jeg en graviditets test, som viste klart posetiv med en gang.
jeg fant så ut at jeg skulle ta en ny en på kvelden. så jeg gikk bort på bensinstasjonen og kjøpte en sånn billig RFSU-Test. den viste da negativ på kvelden.
så jeg ringte til legen på mandag og spørte om hvorfor det var slik. jeg hadde jo da allerede vært på do 3 ganger den dagen siden jeg fikk time så sent på dagen...
så der viste jo testen negativ! så sa legen, at han mente det var fortidlig til at testen viste posetiv på alle tisseprøvene jeg tok. pga, hcg-nivået måtte jo stige nok.
så han sa jeg bare skulle vente noen dager og ta ny test, var ikke TR kommet innen en uke så skulle jeg få komme til gyno. som han sa, det var jo bare en spekulasjon men da tenkte de kansje graviditet utenfor livmora.

men jeg lurer jo på, hvorfor fikk jeg posetiv test så negativ. er så vanskelig å gå ikke vite noe enda. er jeg eller er testen feil. eller er det noe gale. blir sprø av og vente.

men tørr nesten ikke ta ny test nå, for jeg å min samboer er så redd for å bli skuffet.
for det er vårt største ønske om å få barn. men vi har lagt det litt på hylla, for når vvi prøvde gikk det jo aldri, så prøvde slutte prøve for hardt. å nå vet vi ikke...

Så det jeg lurer på! Hvorfor fikk jeg posetiv test! er den feil? off, tenker så mye.


 
jeg mistet jo i mars, veldig tidlig altså.....


da fant jeg ut at noen tester viser en pos tidligere enn andre pga at de er rett og slett er bedre, de slår ut på lavere hcg niv enn andre... så slapp av og vent til en uke etter forventet tante rød så skal du se....med dattera mi testet jeg neg 3-4 dager før IKM og pos 4 dager etter IKM.
 
oki :)

huff kjipt bare gå å vente på et svar! HÅÅÅÅÅPER SÅNN <3
 
Kjedelig å ikke vite noe... Det jeg tenker er at hcg-nivået i urin er høyere på morgenen enn resten av dagen. Avfallstoffene er jo mer konsentrert. Tok legen din blodprøver av deg? Håper at du får resultatet dere ønsker dere :-).  
 
:/ uff så kjibt.... har ikke noe smart svar, tror ikke det er vanlig med falsk positiv heller, ikke i følge pernille info greia.. Kan sikkert være så mangt... så urettferdig da, at du ikke kunne få alt annet positivt når du har fått en liksom.... arh... prøving er hardt
 
RFSU-testene slår ut sent. Jeg testet positivt med strimlene fra billigtester på dag ni, men på RFSU-testen slo det ikke ut før dag 12, og da fortsatt veldig svakt. CB-digital slo ut positivt på dag 11 :) Prøv en annen test, da :) og lykke til!!
 
Vedder mye på at du er gravid ;)
 
Ta en Clearblue digital, og gjerne med ukeindikator.
Har hørt at Clearblue + ofte viser falsk positiv.
 
Back
Topp