Har dere noen symptomer?

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Ja, merker dere noe til at dere er gravide?

Akkurat i dag merker jeg lite, men tidligere denne uken så har jeg hatt halsbrann, metallsmak i munnen, kvalm og stikkinger i lysken.

I dag har jeg bare stikkinger i lysken.. vet jo at det er helt normalt å ha slike små stikkinger, men blir litt skeptisk alikevel.
 
Kvalm, spyr 1-2 ganger om dagen, trett, mensmurringer, svimmel og trett :p
 
Mensmurringer, litt uggen og superømme pupper! Større er de blitt også, bhene i 75f er blitt for små...
 
Jeg er trøtt, har ømme pupper og murringer/stikkninger.. heldigvis ikke merket så mye til kvalme enda ;)
 
bare murringer, som jeg blir skremt av, veldig lik mensmurringer, så blir skeptisk. ellers har jeg ikke noen symptomer. Hadde ikke noen med jentungen heller....
 
Nå er jeg helt utslått, tror jeg kunne sovna ståendes gitt.. og holdt seriøst på å kaste opp i sted. Har vært småuggen og kvalm i hele ettermiddag og skulle rydde opp etter middagen i sted, idet jeg tok opp matsøpelbøtta så stod jeg bare å brakk meg.
Litt tidlig kanskje?? Men håper inderlig at det ikke er omgangssyken... har hatt 2 runder på under 2 mndr i år.
 
Har ikke så mange symptomer enda. Litt småuggen innimellom og så er jeg veldig trøtt på ettermiddag/kveld.
 
føler jeg har mest symptomer på kvelden...kan huske det var slik med jenta mi å...
I dag har kvalmen vært innom...og murringene fortsetter....
 
Har murringer og stikking som føles som når jeg får mensen, skremmende likt. Kjempe vonde pupper og stuptrøtt :p
 
Jeg kjente først stikninger og press i lysken. De siste dagene har jeg hatt menssmerter og til tider vært litt uggen. Men ikke særlig plagsomt enda! Er bare glad for å være gravid, endelig, og håper det holder!
 
Puppene mine er blitt fastere og tyngre syns jeg :) ømme har de vært en stund. Løper på do hele tiden, har verdens minste blære jo ;) ellers er det murringer og mensfølelse ..
 
Back
Topp