Har dere noen som stiller opp?

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Uavhengig om man har mann, samboer, kjæreste eller er alene. Har alle her på august noen som stiller opp for dem før og etter fødsel???

Mannen min har ferie 3 siste uker før termin og får to uker perm etter fødsel ❤️ Regner med at vi klarer å bære lasset like godt sammen bare vi to, som sist.

Jeg har jeg også ❤

Ja, jeg har mannen min ❤️ og hele familien og svigerfamilien. Mannen stiller opp til gangs allerede. Gjør alt her hjemme!

Å ja :) samboer er fantastisk. Så har vi hele slekten hans som stiller opp på flekken, både foreldre, søsken, kusiner og fettere, tanter og onkler :)
Så har vi noen i min familie :)

Grunnen til at jeg spør er fordi sist hadde jeg kun mamma og mine besteforeldre i etterkant av fødsel og fram til jeg traff sambo. Og var begrenset hva de kunne hjelpe meg med. Tøft når jeg satt alene med tvillinger.
Tanken på at andre skal være så alene mens jeg plutselig har så mange var så trist. Og hvis det er noen som har det slik er det kanskje godt å snakke om det :)

Å ja :) samboer er fantastisk. Så har vi hele slekten hans som stiller opp på flekken, både foreldre, søsken, kusiner og fettere, tanter og onkler :)
Så har vi noen i min familie :)

Grunnen til at jeg spør er fordi sist hadde jeg kun mamma og mine besteforeldre i etterkant av fødsel og fram til jeg traff sambo. Og var begrenset hva de kunne hjelpe meg med. Tøft når jeg satt alene med tvillinger.
Tanken på at andre skal være så alene mens jeg plutselig har så mange var så trist. Og hvis det er noen som har det slik er det kanskje godt å snakke om det :)

Det kunne ikke vært lett! Godt du har noen rundt deg nå. All ære til dem som får baby alene. Jeg har sambo, familie og venner. Men sta som jeg er, ender jeg sikkert opp med å ikke vil ha særlig til hjelp :hilarious:

Det kunne ikke vært lett! Godt du har noen rundt deg nå. All ære til dem som får baby alene. Jeg har sambo, familie og venner. Men sta som jeg er, ender jeg sikkert opp med å ikke vil ha særlig til hjelp :hilarious:
Var like sta en gang i tiden :P

Samboer er helt fantastisk :) Setter alltid mine behov først, og er en utrolig støttespiller på alle vis :) Samtidig har vi familie og venner som stiller opp uansett :) Det er gull verdt :D Alle fortjener å ha gode støttespillere i slike situasjoner :)

Ja, mannen min :) Regner med det holder, hvis ikke har jeg min mor jeg kan spørre om hjelp. Har også søstre og venninner, men liker best å klare meg selv så langt det går :)

Har mannen min! ❤️
Hvis ønskelig står foreldre, svigerforeldre, søsken, søskenbarn, tanter og onkler klar på streken for å hjelpe til! Skikkelig storfamilie!

Har søster og hennes mann med tre barn 15 min unna, mamma og pappa 10 min unna og resten av familien bor stort sett inne en times radius foruten noen av mannen søsken som bor lenger unna.

Men når det er sagt vil jeg at vi skal klare alt selv! :) <3 Andre kan ikke lære oss hvordan vi skal håndtere vår egen unge, men fint å kunne ha noen dersom man trenger å komme uten en tur på butikken og trenger passere :)

Back
Topp