Har dere noen "rare" greier/vaner? :-)

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Jeg liker ikke å ta i dopapir, syns det er kjempeekkelt. Det har ikke noe med bakterier å gjøre, det er bare så tørt å kjenne på. Det går greit å bruke det, men jeg greier ikke å stable doruller inn i skapet. Jeg liker heller ikke å henge opp en ny rull, men må jo gjøre det titt og ofte.

Da jeg var mindre hadde jeg ikke negl på den ene lilletåa, men en klo. Jeg måtte klippe den med avbitertang.

Jeg syns det er kjedelig å se på tv, sikkert derfor jeg henger så mye på nettet.

Det skumleste dyret jeg vet om er snegler, hadde heller holdt fem edderkopper foran en snegl. Grøss...

Dorullen må henge rett vei - med bladene ut fra veggen :P

Eg er livredd veps, edderkopper og mest av alt FLÅTT... Av den grunn beveger eg meg svært lite i skog og mark ... Å eg kommer fra landet, og er odelsjente med skog og mark rett bakom huset :P

Vil helst ikke ha dukker i hus, og nå når litlå vokser til å får mange i presanger og sånn så sliter eg litt :P Syns alle dukker er ekle, å får omtrent panikk av porselensdukker *frysninger* .. De dukkene litlå har må ligge på gangen..

Noen ganger MÅ jeg bare ta lilletåa over den neste og ha den sånn litt.... Hahahaha! Insane... :-)

Har sikkert flere ting også, kommer ikke på.

Jo,jeg tar på deodorant under begge armene med min venstre hånd. Det er visst rart,har jeg fått høre... :-)

Jeg er redd for kjellere. Når jeg bodde hjemme hadde jeg rom i kjelleren, og inne på rommet mitt gikk det greit, men måtte løpe igjennom nabo rommet og kjeller gangen. Hau..

HATER tær og føtter. Takler ikke hvis mannen kommer borti meg med tærne eller han subber borti mine med leggen eller noe. Ugh, æsj..

Livredd maur. og tær er helt grusomt!

Og ja, dorullen må henge med papiret UT, ikke inn mot veggen.

Ellers så foretrekker jeg å vaske badet fremfor kjøkkenet, noe som egentlig burde vært mye verre. :-p

Back
Topp